Concurs Aniversar 2 ani!!

libris-concurs - Copy (2)Hei,cititori !! Nu pot sa cred ca au trecut doi ani de cand scriu pe acest blog , doi ani de cand ma bucur de sustinerea voastra si interesul pentru carti.Asadar voua trebuie sa va multumesc in primul rand pentru ca imi cititi blogul, imi trimiteti e-mail-uri si imi recomandati cele mai bune carti.Cum multumirile nu sunt de ajuns pentru a exprima cat de mult m-ati ajutat in acesti 2 ani, v-am pregatit un concurs 😀

Premiile sunt urmatoarele: 1 voucher in valoare de 35 de lei oferit de Libris si 3 rollere cu guma übers Fiktion! (Vor exista 4 castigatori.Acestia vor fi alesi prin random.org.) In cazul in care nu ati mai cumparat pana acum carti online,trebuie sa stiti ca Libris este cea mai mare librarie online din Romania si ofera o varietate de carti in romana si engleza,toate cu transport gratuit si preturi mai mici ca la librarie 😀

Regulile concursului sunt simple:

1.Urmareste blogul prin e-mail (dreapta sus)

2. Share concursului pe Facebook,blog personal,Twitter. 

3. Lasati un comentariu cu numele complet si e-mail-ul prin care urmariti blogul.

4. Like la pagina de Facebook a blogului.

5. Raspunde la intrebarea: Ce carte ti-ai dori sa fie publicata in Romania anul acesta? De ce?

(- Daca o carte este mentionata de mai multe persoane o sa incep o campanie de publicare in Romania pentru cartea respectiva.-)

Concursul se desfasoara in perioada 21.01.2015- 11.02.2015. Succes !

21 de gânduri despre „Concurs Aniversar 2 ani!!”

  1. E-mail: andra.frumusica9@yahoo.com
    Share: Am dat reblogg.
    Facebook: Irina Tilichigiu
    Cartea care vreau să apară anul ăsta: City of Heavenly Fire de Cassandra Clare. Pentru că vreau să termin această minunată serie. În plus, mi-ar părea rău să citesc ultimul volum în engleză şi mi-e teamă că voi uita tot până traduc ei volumul şase.
    Mulțumim de concurs şi la mulți ani! 🙂
    Tilichigiu Daniela Irina

  2. Email; d.andreeea@yahoo.com
    Share: reblogged
    Facebook: Audrey Parker
    Cartea care mi-as dori sa apara anul acesta este: Eona: The Last Dragoneye (Eon #2) de Alison Goodman, vreau sa apara aceasta continuare,merita sa apara pentru ca este o poveste minunata, dragoni, destine ,elemente asiatice, mister, legende, astea sunt cateva din elementele ce se regasesc in carte. Ador asemenea povesti,Eona isi arata puterea in primul volum, se deghizeaza ca baiat dar la final totul se clarifica, viata i se schimba. Se intampla multe si vreau volumul doi cu mare ardoare!
    La multi si multumim pentru concurs!!Succes tuturor!!

  3. e-mail: alina_stoian88@yahoo.com
    FB: Alina Stoian Sampetru
    Share: https://www.facebook.com/alwssa/posts/1035705076446531
    Alina Sampetru
    As dori sa se traduca Fall-out-love de Jessica Park pentru ca este o carte minunata ce descrie povestea unei tinere studente care in lipsa unui loc de dormit se muta in casa celei mai bune prietene a mamei sale. Aici incep o serie de aventuri daca le pot numi asa si se pun bazele unei povesti frumoase de iubire. Am citit-o acum cativa ani si mi-a placut foarte mult si mi-as dori ca si publicul din Romania sa se bucure de ea.

  4. Email: insideovi2005@yahoo.com
    Share: https://twitter.com/EmaBercaru/status/558644810001969152
    Fb: Ema Georgiana
    Nume: Cirligeanu Emanuela Georgiana

    Imi doresc sa fie publicata a treia carte din seria The Maze Runner, si anume The Death Cure. Am citit Captiv in labirint si Incercarile focului si imi doresc sa vad cum se continua povestea, pentru ca mi-au placut foarte mult cele doua volume. Am vazut si ecranizarea primei carti, am asteptat-o cu sufletul la gura dupa ce am citit cartile, si nu m-a dezamagit.

    La multi ani! 🙂
    Multumim pentru concurs!

  5. 1. Sunt deja înscrisă la postările blogului cu adresa de e-mail: lavinia.alexa@gmail.com
    2. Share concurs pe Facebook aici:

    3. Numele complet este Lavinia Alexa, adresa de e-mail am menţionat-o la nr. 1.
    4. Am dat like anterior la pagina de Facebook a blogului cu numele Lavinia Alexa.
    5. Mi-aş dori ca următoarea carte să fie publicată în România: Richard Flanagan – The Narrow Road to the Deep North: http://librarie.carturesti.ro/the-narrow-road-to-the-deep-north-392872 . A câştigat Man Booker Prize în anul 2014 şi subiectul ei mă intrigă.
    Mulţumim pentru concurs şi La mulţi (f)ani! 🙂

  6. 1. am dat follow de mult timp
    2. am dat share pe twitter: https://twitter.com/LaviniaGalaon
    3. Numele complet e Galaon Georgeta Lavinia si urmaresc blogul cu adresa laviniagalaon@gmail.com
    4. am dat like de pe https://www.facebook.com/galaon.lavinia
    5. As vrea in Romania cartea “Find You in the Dark” de A. Meredith Walters. Imi place cartea aceasta pentru ca pur si simplu m-am indragostit de cartile de dragoste. Am citit mai multe, diferite subiecte, dar nu mi le pot scoate din inima pe acestea. Imi place subiectul cartii, desii pare putin cliseic, dragostea care pe parcurs da peste mai multe obstacole, dar invinge. Imi place modul sciitoarei de a isi transpune sentimentele asa incat sa simti tot ce a simtit si ea cand a scris.Imi place poate pentru ca subiectul e putin ciudat. Imi place cartea in sine.

  7. 1. Am dat follow.
    2. Am dat share pe paginile mele de pe facebook: https://www.facebook.com/pages/Smile-because-you-can/163798290441441?fref=ts
    https://www.facebook.com/pages/Harry-Potter-Romania/722573084434732?fref=ts
    Si pe Twitter: https://twitter.com/MihaelaIacob2
    3. Numele complet e: Iacob Mihaela Cristina; urmaresc blogul cu adresa de e-mail: ic.mihaela@yahoo.ro
    4. Am dat mai demult like la pagina, cu contul Mihaela Cristina Iacob
    5. As vrea sa apara cartea “Where she went”, de Gayle Forman. Am citit primul volum, “If I stay” (“Daca as ramane”) si m-a lasat putin in ceata sfarsitul deoarece Mia se trezeste si atat. Nu stiu cum va trai dupa moartea familiei ei si daca va alege sa mearga la Juilliard sau sa ramana cu Adam. Si sunt pur si simplu curioasa pentru ca nu stiu ce o sa se intample. Are multe alegeri de luat si ma simt ca si cum eu as fi presata sa iau niste decizii importante.
    Ma bucur ca ai facut concursul asta si abia astept sa vad castigatori!

  8. email : extraecstasy@yahoo.com
    fb Cornelia Cornelia

    Mi-ar placea sa fie publicat Finale (vol 4 din Ingerul Noptii ). Se auzea ca o sa fie publicat in 2014 , am intrebat editura si mi s-a raspuns ca nu au de gand sa faca asta .Mi-au placut extrem de mult primele 3 volume si am ramas cu un mare semn de intrebare

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.