The Fault In Our Stars:Descoperind universul lui John Green…

486696_714110035267333_1019972860_n

Acesta este posterul oficial pentru filmul TFIOS lansat in 2014 !!!

Ce faceti,devoratori? Asa cum v-am promis,acum ca a inceput vacanta am mai mult timp liber sa citesc,sa-mi editez cartea si sa scriu pe blog 🙂 V-am facut o lista cu ce voi citi in aceasta iarna,dar lucrurile s-au mai schimbat in decurs de 24 de ore.In loc sa termin acum HP4 cum ar fi trebuit citesc … The fault in our stars.E incredibil… Aseara o prietena mi-a spus ca are cartea comandata in engleza si am rugat-o sa mi-o imprumute pentru vacanta.A meritat sa ma trezesc azi dimineata la 7 si sa plec la scoala cu toate ca ma culcasem la ora 2 si oricum nu am avut ore :)) Cartea este geniala…Sunt deja la jumatate. Mi-e cam frica sa citesc ce se intampla in continuare,dar nu o pot lasa jos :))

2013-12-19 17.40.202013-12-19 17.40.29Nu va pot spune prea mult acum.Mai este de citit si o sa aveti recenzia foarte curand.Dar pana atunci va pot spune doar ca aceasta carte este cea mai apropiata de realitate pe care am citit-o in ultimul timp.Foloseste imprejurarile mortii pentru a ne invata despre importanta vietii. (Mai mult o sa scriu la recenzie…)

1 gând despre „The Fault In Our Stars:Descoperind universul lui John Green…”

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.