Calatorii de Craciun

tumblr_mwxrgnnrgQ1sn6s3uo1_500

Hei,devoratori! Am revenit cu o noua postare speciala de Craciun. In ultimul timp m-am tot gandit ca unele filme abordeaza tema Craciunului printr-o calatorie.Voi ce parere aveti? Eu cred ca aceasta sarbatoare ar trebui sa fie pentru reuniuni de familie,dar nu ma deranjeaza nici adaptarile moderne in care personajele pleaca intr-o locatie exotica pentru a se autodescoperi (Asta a sunat ciudat,spiritual vorbind.)                                                 Lasati-mi parerea intr-un comentariu!OH God,sunt atat de bucuros ca e Vacanta.Deja mi-am inceput maratonul de citit si urmarit seriale/filme. Ma apuc de AHS 3 maine si termin HP4 daca am timp :))

Si daca planuiti vreo calatorie pentru Craciun/Anul Nou,astept impresii despre experienta. Este posibil ca eu sa plec cu familia cateva zile dupa Craciun la Bran.Sper sa gasesc si vreo librarie deschisa :))

tumblr_mxk2y1tVHA1sm3qjco1_r1_500

 

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

