In My Mailbox #20

Salutare, cititori! Deși eram absolut convins că ultimul an de liceu nu-mi va permite să mai citesc, deocamdată reușesc să împac școala cu lectura. (Viața socială e la pământ, dar asta e altă poveste). În șapte săptămâni de școală am citit șapte romane și sper să apuc să-mi completez provocarea Goodreads până în decembrie. Am tot spus că nu o să mai cumpăr cărți  (doar am atâtea necitite în bibliotecă) dar luna viitoare este Black Friday și în Decembrie este Crăciunul, așa că economiile mele sunt ca și cheltuite.

Am cumpărat: 

img_2317

Nerve” de Jeanne Ryan: Pe 16 septembrie a avut loc premiera filmului Nerve în cinematografele din România și tot atunci am adăugat și eu cartea pe lista de lecturi. Câteva zile mai târziu am găsit-o pe Elefant la jumătate de preț și cu transport gratuit. Am comandat-o. Pot spune că este o lectură ok, alertă, de care vă puteți bucura într-un week-end. Dacă sunteți ca mine și nu vreți să vedeți filmul până ce nu ați citit cartea, nu vă faceți probleme – singurul lucru pe care îl au în comun cartea și filmul sunt numele protagoniștilor, în rest totul a fost schimbat.

Am primit:

img_2320

Marat” de Natașa Alina Culea: Luna aceasta am fost destul de norocos încât să câștig romanul Marat la un concurs organizat de autoare pe Goodreads. Este prima dată când câștig o carte și îi mulțumesc autoarei pentru oportunitatea de a-i citi povestea. Este un roman de dragoste, acțiunea se desfășoară în China și dacă v-am stârnit curiozitatea puteți găsi citate și informații pe blogul autoarei.

img_2319

Nu veți avea ura mea” de Antoine Leiris: De la partenerii noștrii, Libris, am primit două volume pentru recenzie. Nu veți avea ura mea este unul dintre ele, un roman cutremurător despre urmările atentatului terorist de anul trecut de la clubul Bataclan din Paris. Volumul este un manifest anti-violență de o frumusețe tragică. Autorul și-a pierdut soția și mama fiului său, Melvil, dar refuză să le răspundă teroriștilor cu aceeași mânie care a curmat viața persoanei iubite. În ultimele zile am tot încercat să duc la bun șfârșit recenzia cărții,dar este dificil să surprinzi tragedia cuiva, durerea și pierderea în 1000 de cuvinte.

img_2316

Biblioteca sufletelor” de Ransom Riggs: Cel de-al doilea titlu trimis de prietenii noștrii de la Libris a fost  Biblioteca sufletelor. Am așteptat lansarea acestei cărți mai mult de un an și nu aș putea fi mai fericit, acum că mi-am completat colecția Miss Peregrine. A fost o lectură excepțională, chiar mai bună decât mă așteptam. După ce am terminat-o, week-end-ul trecut, am rămas cu un book hangover, de unde îmi dau seama de obicei că am citit o carte bună 😀 Recenzia în curând!

În final, o poză de grup:

img_2321

2 gânduri despre „In My Mailbox #20

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

