In My Mailbox #17

Salutare,cititori! Este luna mai si ne bucuram de noi aparitii editoriale,noi seriale si surprinzatoare schimbari climatice. Primavara aceasta biblioteca mea s-a marit considerabil si asteptam cu nerabdare sa va impartasesc bucuria ultimelor achizitii:

  •  Am cumparat:

poza 1

Jurnalul unui pusti: Rodrick e cel mai tare, Ultima picatura si Caldura mare de Jeff Kinney: In urma cu trei ani mi-am cumparat primul volum din seria Jurnalul unui pusti  si am fost incantat de format si umor. Desi initial am hotarat sa nu continui aceasta serie,de curand am gasit primele patru volume la un chiosc de ziare si ,fiind reduse,mi-am marit colectia. Recunosc ca le-am cumparat mai degraba pentru a-mi atinge obiectivul de a citi 30 de carti anul acesta 🙂 Oricum,se citesc rapid – in cateva ore poti citi toata seria.

poza 2

Pandemonium de Lauren Oliver am cumparat-o la inceputul anului, dar nu am avut „dispozitia” necesara sa o citesc. Am devorat primul volum si nu voiam sa trec la fel de repede si prin cel de-al doilea,dar este genul acela de carte pe care odata ce o incepi nu o mai poti pune jos,in ciuda tendintei descriptive. Jocul Final: Convocarea de James Frey si Moarte subita de J. K. Rowling le-am gasit tot la un chiosc de ziare. Au fost distribuite impreuna cu Gazeta Sporturilor si erau reduse cu 60 sau 70%. Sunt curios sa vad daca romanul lui Rowling este la fel de captivant ca indragita ei serie pentru copii. Despre James Frey am citit cateva articole mai putin magulitoare dar incerc sa judec cartea si nu caracterul autorului. Ambele carti de la ziar sunt destul de stufoase,asadar o sa le pastrez pentru vacanta de vara.

  • Am primit pentru recenzie: 

poza 3De la partenerul blogului,Libris,am primit doua titluri: Mandrie,Prejudecata,Zombi de Jane Austen si Seth Grahame-Smith – O reinventare a clasicei povesti de dragoste, ca pentru noua generatie, cu o premisa interesanta si personaje dinamice. Recenzia: in curand pe blog. Requiem de Lauren Oliver este ultimul volum din seria Delirium si este urmatorea carte pe lista mea de lecturi.4 Piese de Mircea Rotaru – cu autograf: Mircea Rotaru,un tanar autor, mi-a trimis „4 piese” de teatru. Profit de ocazie pentru a-i multumi inca o data si a va oferi cateva informatii despre carte.  Pe parcursul a 85 de pagini ne sunt prezentate patru situatii/ conflicte in care sunt implicate personaje desprinse din realitate. Este o lectura rapida,pentru calatorii,potrivita pentru amatorii de teatru si nu numai. Revin cu o recenzie cat de curand.

 

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

