In My Mailbox #16

in my mailboxSalutare,cititori ! Sunt in focul tezelor si testarilor de sfarsit de an, dar printre picaturi am apucat sa citesc si doua carti,despre care veti afla in continuare.

Am primit :

De la libraria online Libris am primit pentru recenzie doua carti: Viitorul Nostru de Jay Asher si Carolyn Mackler si Jocurile Foamei: Revolta de Suzanne Collins. Prima carte o aveam in minte inca de acum doi ani cand am descoperit „Cele Treisprezece Motiv”,cealalta carte a coautorului Jay Asher si i-am luat un interviu acestuia. Nu m-a dezamagit nicio recomandare de-a lui,asa ca m-am gandit sa-i dau in sfarsit o sansa cartii. Am terminat-o ieri si o sa revin cu o recenzie dupa ce scap de teze. Revolta  este ultimul volum din seria Jocurile Foamei si abia astept sa citesc concluzia povestii lui Katniss. Multumesc mult Libris ! 😀

IMG_2053

 

IMG_2054

Am cumparat :

Tot de pe site-ul Libris,am profitat de reduceri si mi-am cumparat un nou titlu Epica si anume Inceputul Tuturor Lucrurilor de Robyn Schneider. Inca nu am avut timp sa o rasfoiesc, dar am citit descrierea si daca intr-adevar seamana cu povestea lui Jerry Spinelli,Copila-Stea, deja am castigat. Este al treilea titlu Epica pe care il citesc,dupa Intimidare si Easy.

IMG_2063

 

Am Imprumutat:

O prietena mi-a imprumutat Baiatul cu pijamale in dungi de John Boyne. Am vazut deja filmul in clasa a opta, la recomandarea doamnei profesoare de romana. Cartea prezinta perspectiva unor copii de zece asupra Holocaustului,este scrisa foarte bine, se citeste rapid si are un puternic impact emotional.

IMG_2061

Poza de grup 🙂

IMG_2064

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

