In My Mailbox #15

in my mailboxO primavara frumoasa, cititori! 🙂 Nu am reusit sa postez un martisor virtual de 1 martie dar promit ca o sa ma revansez curand cu multe recenzii. La sfarsitul lui februarie am terminat doua carti si week-end-ul acesta este posibil sa termin o a treia. Recenziile cu siguranta o sa le postez toate in aceiasi zi,atunci cand o sa am mult timp la dispozitie si inspiratie sa le scriu. In plus,a trecut mult timp de cand nu am mai scris ceva despre serialele mele preferate,dar cum spuneam,in curand.

Multumesc  librariei online Libris pentru cele doua carti incredibile primite la inceputul acestei saptamani. Prima carte se numeste Eu sunt Malala si este scrisa de Malala Yousafzai in colaborare cu Christina Lamb. Numele Malalei este cunoscut in intreaga lume,ea fiind cea mai tanara castigatoare a premiului Nobel pentru Pace. Cartea ofera informatii importante despre situatia actuala din Pakistan si se pune accent pe importanta educatiei. Tanara are o voce puternica si sunt nerabdator sa-i citesc povestea. Un alt motiv pentru care am ales aceasta lectura este pasiunea mea pentru calatorii. Mi-ar placea sa am timp sa citesc cate o carte despre fiecare tara,fiecare cultura si particularitatile sale. Anul trecut nu am reusit sa promovez diversitatea in literatura, pe blog,asa cum mi-as fi dorit,dar anul acesta planuiesc sa citesc cat mai multe carti din cat mai multe domenii.IMG_2032 A doua carte este Mincinosii,scrisa de E.Lockhart. Sunt la jumatatea cartii dar prefer sa ma pronunt dupa ce o termin.Deja mi-am format o teroie in privinta personajului principal dar imi este dificil sa-mi dau seama cum se simte cu adevarat printre toate aceste metafore.

IMG_2031 IMG_2034

Un gând despre „In My Mailbox #15

  1. Si eu am cartea Mincinosii si, dupa ce am terminat-o, am avut un book hangover cum s-ar spune. Ar fi trebuit sa ma obisnuiesc cu metaforele exagerate pe care le face autorul inca de la inceput, astfel ca am fost surprinsa de sfarsitul acestei carti.
    Cat despre Eu sunt Malala, nu am avut ocazia sa o citesc…astept recenzia si dupa ma voi hotari daca ii voi acorda o sansa sau nu 🙂

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

