Muzica (52)

Hei,cititori! Ce mai faceti? Ce mai cititi? Eu,pentru ca am ajuns la zi cu lecturile pentru scoala, m-am tot gandit cu ce sa-mi mai usurez biblioteca.Vremea aceasta de sfarsit de iarna/inceput de primavara nu mi-a fost tocmai prielnica,dar mi-am spus ca tot raul va fi spre bine,eventual. Cum v-am obisnuit in fiecare luna,o sa va trec rapid prin player-ul meu muzical cu speranta ca melodiile sugerate o sa va emotioneze in vreun fel. O sa observati ca numarul melodiilor comerciale este mai mic decat cel obisnuit. Acest fapt nu se datoreaza faptului ca muzica comerciala nu ar fi buna,dar in ultimul timp am cautat melodii mai soft,mai cu feelings. Si din fericire am descoperit ceva diferit,de care ma bucur.

Imagine Dragons – Shots: Problema cu Imagine Dragons este aceea ca exploreaza atatea stiluri muzicale incat si celor mai infocati fani le este greu sa tina pasul. Nu am de unde sa stiu daca este vorba de promovare sau se scrie istorie aici,ceea ce stiu este ca formatia face o treaba foarte buna, reinventandu-se de fiecare data cu noi influente. Shots a fost inspirata dintr-o vizita intr-o galerie de arta,din cate am inteles,si rezultatul este extrem de placut.

Rihanna & Kanye West & Paul McCartney – Four Five Seconds: Una dintre melodiile voit necomerciale,care a prins la publicul de toate varstele -as zice ca de vina e Paul McCartney. Melodia este foarte buna,dar nu mi s-a parut ca aduce elemente noi asa cum pretinde o parte a ascultatorilor.Iar asocierea lui Paul McCartney cu Kanye West nu este deloc magulitoare pentru primul cantaret. Rihanna e superba ca intotdeauna,apropo :))

Kodaline – High Hopes & All I Want: O formatie irlandeza,renumita pentru reprezentatiile ei acustice si de care ar fi trebuit sa stiu din moment ce a doua melodie enuntata a fost pe coloana sonora a filmului Sub Aceiasi Stea. Am ascultat High Hopes de zeci de ori luna aceasta si,fiindca mi-a placut stilul lor,intr-o dupa-amiaza le-am ascultat tot albumul. Ultima lor melodie,Honest este usor influentata de noile trenduri dar eu sper sa ramana la stilul indie.FUN FACT: Ser Davos din Game Of Thrones apare in primul videoclip 🙂

Playlist Complet: Talk; Big Bad World;  

Lissie : Am ajuns si la interpreta de care sunt cel mai mandru ca am descoperit-o (in cele din urma).Lissie este o Stevie Nicks moderna,care,desi nu a dat lovitura pe piata muzicala,are melodii complet unice si mi-am luat libertatea de a vi le prezenta pe cele mai bune. Eu am descoperit-o de pe coloana sonora a unui serial (cover-ul ei de la Nothing Really Matters a aparut in mai multe seriale) si vocea ei m-a cucerit pe loc.Saptamana aceasta i-am ascultat melodiile fara incetare -in drum spre scoala,in pauze la scoala,in drum spre casa,acasa,inainte de culcare.Daca saptamana voastra nu decurge asa cum v-ati dori sau doar cautati un artist nou,v-o recomand calduros.

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

