In My Mailbox #14

in my mailbox

 Sarbatori fericite,cititori ! 😀 Am intrat oficial in vacanta si incerc sa bucur cat mai mult de aceasta perioada a meselor in familie si a traditiilor,cu toate ca nu se mai simte la fel de intens ca in anii trecuti. Imi amintesc cat de agitat eram acum doi-trei ani: sa nu ratez niciun film de Craciun,sa nu intarzie nicio ruda la masa festiva,sa ajut la ornatul fiecarei prajituri facute de mama. Acum sunt mai putin activ, dar sper sincer sa micsorez numarul cartilor necitite din biblioteca. Conform Goodreads anul acesta am citit 30 de carti. (Nu stiu ce a fost in capul meu la inceputul anului cand mi-am propus sa citesc 60. Nici daca as fi citit una pe saptamana nu as fi ajuns la acest record..). Nu ma opresc aici si mai includ cateva carti la colectia mea.

Carti cumparate:

„Fluturi”  de Irina Binder: Pana la urma am facut cartile acestea cadou de Secret Santa. Foarte multe cititoare lauda tehnica Irinei Binder si trebuie sa recunosc ca am fost putin dezamagit de carte (atat cat am citit).Probabil o sa scriu o altfel de postare si o sa explic de ce nu mi-a placut.. Le multumesc celor de la Libris,care mi-au trimis cartea in 24 de ore,desi  conditiile meteo nu erau tocmai favorabile! IMG_2011Carti primite:

De la libraria online Libris am primit pentru recenzie doua carti pe care mi le doream de mult timp: „Orasul de Sticla” de Cassandra Clare si „Jocurile Foamei: Sfidarea” de Suzanne Collins. Este posibil ca acestea sa fie ultimele carti carora le fac recenzie pe blog anul acesta si de aceea am ales carti foarte bune 🙂 Multumesc inca o data Libris!

IMG_2025IMG_2015

Un gând despre „In My Mailbox #14

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

