Muzica (50) Top 10 melodii ascultate in 2014

  Salutare,cititori! Asa cum v-am promis,luna aceasta voi posta mai multe topuri cu lucruri care m-au impresionat pe parcursul anului. Incepem cu muzica 🙂 Din punct de vedere muzical anului 2014 nu i-a lipsit nimic: de la balade puternice la ritmuri alerte,s-au evidentiat melodii de toate genurile si pe langa artistii consacrati, au aparut noi muzicieni de care cu siguranta vom auzi si in anii urmatori. Am ales pentru voi cele mai bune 10 melodii pe care le-am ascultat anul acesta.(Am fost nevoit sa adaug in top si cateva melodii lansate la sfarsit de 2013,dar care au fost atat de difuzate anul acesta incat nu le-am putut scoate din top.)

Locul 10 – „I Got U”- Duke Dumont

Melodia nu a reusit sa depaseasca stadiul de melodie de vara,in player-ul meu,dar o sa revin la ea vara urmatoare si sunt convins ca o sa imi placa la fel de mult ca vara aceasta. O amintire frumoasa din 2014 isi merita locul in top 🙂

Locul 9 – „I Can’t Remember To Forget You”- Shakira & Rihanna

A fost un an foarte bun pentru Shakira (melodiile lansate de artista anul acesta se aproprie de 500 de milioane de vizualizari pe YouTube,ceea ce este foarte impresionant si pentru un artist consacrat). Daca ati uitat duetul glorios alaturi de Rihanna,va invit sa urmariti inca o data videoclipul 🙂

Locul 8 – „Ghost”- Ella Henderson

Melodia Ellei Henderson este exemplul perfect de melodie care iti ramane in minte mult timp si pe care nu o poti ignora nici la sfarsitul anului. Dintre toate melodiile din top,aceasta are probabil cel mai mic numar de vizualizari (35 de milioane),dar asta nu conteaza pentru ca este o  melodie energica si daca as fi putut,as fi introdus-o pe o pozitie mai inalta in top.

Locul 7 – „I’m Not The Only One”- Sam Smith

O melodie destul de simpla,fara autotune. Sam Smith s-a impus in topurile internationale datorita vocii „curate”(pot folosi termenul asta,corect?), fara inflexiuni. Mai are cateva melodii care ar merita o pozitie in top,dar aceasta mi-a placut cel mai mult.

Locul 6 – „Waves” – Mr. Probz

O melodie calda,in ciuda accentului electronic.Imi da o stare de bine si mi-as putea incepe fiecare dimineata cu aceasta melodie 🙂

Locul 5 – „Habits (Stay High)”- Tove Lo

Mesajul piesei nu este unul foarte incurajatorul,dar timbrul solistei Tove Lo este cu siguranta unul deosebit. V-am prezentat acum ceva timp mai multe melodii de pe albumul ei si daca aveti ocazia,nu ezitati sa-l cumparati -este absolut genial-.

Locul 4 – „All Of Me” – John Legend

Nu mai este nevoie de o descriere pentru aceasta piesa. Cred ca fiecare persoana s-a ganidt la cineva anume ascultand-o 😉

Locul 3 – „All About That Bass”- Meghan Trainor

 Ajungem in sfarsit la top 3. Melodia este super cunoscuta,asadar nu este nevoie sa explic de ce am pozitionat-o asa sus in top.Este cu siguranta una dintre cele mai cerute si ascultate melodii de la radio si Meghan a fost nominalizata la multe premii muzicale importante. Recent a lansat un nou videoclip si ma bucur ca asemenea lui Macklemore promoveaza teme pozitive.

Locul 2 – „Rather Be” – Clean Bandit ft. Jess Glynne

Melodia verii. Cand am auzit-o prima data la radio am avut o stare buna intreaga zi si,chiar si acum,dupa mai multe luni,am aceiasi stare de bine. Nu pot sa nu admir trupa Clean Bandit care a crescut atat de mult in ultimul an.Si videoclipul este mai special.   

Locul 1 – „Chandelier” – Sia

Melodia anului 🙂 Dupa ce a scris melodii pentru toti artistii de seama si a avut featuring in foarte multe melodii de top,Sia a dat in sfarsit lovitura cu o melodie proprie. Iubesc melodia si,desi au trecut atatea luni, nu schimb niciodata programul cand este difuzata la radio 🙂

A fost foarte greu sa aleg aceste 10 melodii si stiu ca am exclus foarte multe melodii bune.Este un top personal si daca melodiile tale preferate nu se regasesc in aceasta postare, puteti sa-mi lasati comentarii cu topul vostru 😀

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

