In My Mailbox #13

in my mailboxHei,cititori ! Intram in decembrie si fiind ultima luna ramasa din 2014,pe blog o sa apara cateva articole mai speciale. Printre acestea se vor numara si topurile (cele mai bune filme,carti,melodii intalnite in 2014) si alte cateva surprize pentru voi 🙂 Deocamdata nu spun mai multe… Cat despre aceasta postare,va fi continuata in decembrie (pentru ca nu mi-as dori sa inchei anul cu un 13,nu-i asa?). Si inainte sa va prezint cartile,trebuie sa precizez ca este prima data cand fiecare carte primita/cumparata este de la alta editura..

Carti primite :

„Exercitii de Echilibru” de Tudor Chirila : Am primit cartea in noiembrie de pe blogul Amiralului pentru participarea in proiectul acestuia prin postarea despre fericire.Multumesc foarte mult (cu intarziere,stiu!). Am frunzarit cartea si este interesanta dar astept sa am starea necesara si sa o citesc pe indelete!alle2

„Fata Disparuta” de Gillian Flynn : Multumesc Libris pentru aceasta carte captivanta! Ma bucur foarte mult ca am citit-o si o veti regasi cu siguranta pe lista cu cele mai bune carti citite anul acesta! Recenzia aici.alle3Rollere übers Fiktion : De la noul sponsor al blogului übers Fiktion am primit mai multe rollere pentru viitoarele concursuri de pe blog 😉 Multumesc übers Fiktion! IMG_1979

Carti cumparate:

Stiu ca am scris intr-o postare anterioara ca nu o sa-mi mai cumpar alte carti anul acesta ( daca numarul cartilor necitite din biblioteca nu va fi mai mic sau egal cu 10),dar nu am putut rezista reducerilor de Black Friday si tot de pe Libris mi-am cumparat „Experiment” de Veronica Roth si „Daca as ramane” de Gayle Forman. Abia asteptam lansarea Allegiant in Romania,iar „Daca as ramane” o „vanez” de o luna intreaga – se vinde foarte repede si de fiecare data cand intram pe site era stoc epuizat. De data asta am prins-o 🙂

alle1alle4 Sper sa pot citi cat mai mult in vacanta de iarna si -de ce nu?- sa postez recenziile cartilor de mai sus anul acesta. Cum am spus lista nu este finalizata –o sa mai primesc/cumpar o carte sau doua pentru urmatoarea postare– 🙂

alle5

 

 

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

