Music … my inspiration ! (49)

Hei,cititori ! Printre atatea sarbatori,tin sa urez la multi ani, noroc, sanatate si tot ceea ce va doriti,persoanelor cu nume de sfinti ! 😀 Melodiile din aceasta postare sunt pentru voi !

Tove LoCred ca foarte multi o cunoasteti datorita melodiei Stay High (Habits) – o sa o postez oricum pentru amatori-,dar pentru ca mi-a placut foarte mult  imaginea si timbrul ei vocal nu am rezistat si i-am ascultat o parte din melodiile de pe noul album.Over si Talking Body mi-au placut pentru abordarea nonconformista,dar tortul l-a luat Thousand Miles,care banuiesc,explica chinurile unei relatii la distanta 😀

Passenger – 27 – Formatia lanseaza albumul „Whispers”,care propune o privire mai amanuntita asupra iubirii si a vietii in general. Meloda care mi-a atras atentia este 27, aceasta ajutandu-ne sa-l cunoastem mai bine pe Michael David Rosenberg,vocalistul trupei.

Chasing Grace – Recent am descoperit si acest grup indie fenomenal. Cantaretii au o chimie deosebita, vocile lor se completeaza una pe alta. Mi-a placut la nebunie Run.

Feli – Cine te crezi? – Dupa aparitia la „Vocea Romaniei” si colaborari cu artistii hip-hop de la noi, Feli isi lanseaza propria melodie – o balada puternica,ce urca rapid in topurile muzicale. Melodia este foarte reusita si cred ca Feli are potential si va ajunge departe in industria muzicala autohtona.

Lana Del Rey – Gods And Monsters – De cand cu interpretarea Jessicai Lange in prima parte a episodului de Halloween din acest sezon,nu ma mai pot dezlipi de aceasta melodie. Nu prea sunt eu de acord cu mesajul (sau lipsa mesajului),dar recunosc ca suna foarte bine si asta conteaza mult in industie.

Vance Joy – Riptide – Si am pastrat preferata mea pentru final 🙂 Dupa prima ascultare eram convins ca vocea tipului este cam incordata,sa spunem asa,dar dupa alte cateva ascultari am inceput sa fredonez odata cu interpretul.Versurile sunt foarte simpatice si videoclipul la fel,dar ce m-a uimit cu adevarat: De ce se afla un pasaport romanesc in valiza?! Si in orice caz,daca nu va impresioneaza vocea lui Vance Joy,dar va place ritmul melodiei, exista pe undeva un cover al melodiei de Taylor Swift 🙂

2 gânduri despre „Music … my inspiration ! (49)

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

