Music … my inspiration ! (48)

Ce mai faceti,cititori ? Imi cer scuze pentru absenta din ultimul timp..Chiar trebuie sa invat sa-mi gestionez mai bine timpul. In fine,luna septembrie a fost pentru mine cea mai incarcata din punct de vedere muzical.Am descoperit cele mai multe melodii (mai multe decat in oricare alta lume) dar ar fi o nebunie sa le includ pe toate in aceasta postare. Asadar,melodiile mele preferate din ultimul timp au fost,in ordine aleatorie:

Meghan Trainor – All About That Bass: Cred ca si voi ati auzit cel putin o data melodia la radio. A fost numarul 1 in America si Europa.Videoclipul este foarte amuzant si mesajul pozitiv – acceptarea de sine. Am ascultat de la Meghan si alte melodii de pe noul ei album si este o rapperita extrem de talentata – abia astept urmatoarele videoclipuri.

Maroon 5 – Animals: Nici nu stiu de unde sa incep. Melodia este catchy,dar videoclipul… ma cam sperie. Sa va sintetizez putin: tipul de la macelarie o urmareste pe fata asta oriunde merge (ii face poze,o spioneaza in propria casa) si apoi se enerveaza cand fata nu ii raspunde la avansuri in club.. Nu sunt expert,dar nu cred ca asa obtii o tipa.(Nici baia cu sange nu m-a prea convins)..

Goo Goo Dolls – Iris: Melodia e mai veche,e rock si e doua saptamani o ascult in fiecare zi. Cred ca sunt singurul care nu o stia deja si imi pare rau pentru asta.Ceva interesant: este prima melodie de pe o coloana sonora care sa fie nominalizata la Grammy (si sa castige 3 Grammy).

Melanie Martinez – Dollhouse: Am un crush pentru fata asta.Am aflat de ea cand melodia ei „Carousel” a aparut pe coloana sonora American Horror Story:Freak Show.Apoi m-am interesat si am vazut ca a ajuns in finala la The Voice in America si si-a lansat un album.O sa va las si melodia din AHS dar si o melodie care mi-a placut mult de pe album.

The Cab – Angel With A Shotgun: O alta melodie mai veche pe care am ascultat-o prima data intr-un video pentru Divergent.Nu stiu prea multe despre trupa,dar cred ca o sa incerc si alte melodii de la ei.

Lorde – White Teeth Teens: Sentimentele mele pentru Lorde sunt amestecate. Pe de-o parte cred ca exagereaza jignind atatea vedete,dar are melodii foarte bune,asadar… Recent ma plictiseam si i-am ascultat tot albumul (de o ora ).Melodia asta mi-a ramas in minte,pe langa The Love Club,Glory And Gore si cele cunoscute.Profit de ocazie pentru a posta si melodia folosita in Hunger Games:Mockingjay Pt.I ” Yellow Flicker Beat”.Enjoy!

 

Un gând despre „Music … my inspiration ! (48)

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

