Perfect Trailer (12)

Hei,cititori ! Cum a fost prima saptamana de scoala? A mea a fost destul de ok: m-am imprietenit cu boboci,am dat proba pentru echipa de grafitti a liceului,etc. Am asteptam week-end-ul ca sa postez pe blog, intocmai pentru ca incerc sa ma concentrez mai mult pe invatat anul asta.

Toata lumea stie ca toamna este anotimpul serialelor si filmelor,iar anul acesta ne bucuram de foarte multe filme lansate dupa carti: If I Stay, The Maze Runner,Gone Girl,Before I Go To Sleep (primele doua in cinematografe,celelalte in curs de lansare). In opinia mea cel mai asteptat film al toamnei este o continuarea si anume Hunger Games:The Mockingjay Pt.I. Si dupa o lunga asteptare,avem in sfarsit trailer-ul primei parti. Seria HG este epica si filmul nu dezamageste la capitolul imagine si efecte speciale:

Un alt moment pe care eu l-am asteptat atat de mult este intoarcerea serialului American Horror Story cu cel de-al patrulea sezon intitulat Freak Show. Serialul are premiera pe 8 octombrie si se anunta a fi genial.Doar ganditi-va de ce buget a fost nevoie sa construiasca un oras intreg.Plus personajul interpretat de Sarah Paulson care are doua capete (cred ca e o premiera in televiziune –cred-).In serial apare si cea mai mica femeie din lume si alte persoane interesante. Oricum,arata fantastic si nu mai am rabdare sa-l vad!

Va las si  privire pe furis la primul episod si cateva teasere sa va faceti o parere:

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

