Music … my inspiration ! (47)

Stiu ca am scris ultimul articol despre muzica acum doua zile,dar am fost putin distras de evenimentele recente si nu am introdus toate melodiile pe care imi propusesem sa v-i le arat. Imi vine cam greu sa reintru in programul de scoala si fie ca vreau sau nu,va trebuie sa sintetizez postarile.Doua-trei pe saptamana ar trebui sa fie de ajuns pana imi organizez timpul liber. Sper ca profesorii sa fie ok,fara teste initiale :))

Sam Smith: Va suna cunoscut? Eu unul nu prea i-am dat atentie.Normal,am ascultat „Stay With Me” si pentru un minut nu m-am gandit decat la cat de mult seamana Sam cu Chloe Howl (Serios,ar putea fi varianta ei masculina). Acum ceva timp,insa,am citit pe un blog ca Dianna Agron din Glee ar aparea intr-un videoclip de-al lui.Cum o admir foarte mult pe Dianna am cautat imediat videoclipul.Si a meritat.Melodia se numeste „I’m Not The Only One” si mesajul este foarte original transmis.In afara de piesa mai sus mentionata,tot de la el imi mai place „Money On My Mind”.

George Ezra -Budapest: Daca tot vorbim de voci care ar trebui sa apartina oamenilor de culoare, si melodia asta este destul de cunoscuta in Romania.Singurul motiv de suparare este ca muzicianul britanic n-a putut schimba si el putin, sa fie „Bucharest”.Of,of ! Videoclipul nu prea stiu ce inseamna,dar macar e amuzant.Ma gandesc ca ar fi legat de Grand Budapest Hotel,but who knows?

Chris Malinchak – Stranger:   O melodie cu influente ani ’80 si o fata superba (care seamana izbitor cu Laura Prepon din Orange Is The New Black),asta e reteta succesului.Si unde mai pui ca acest Chris Nume-greu-de-pronuntat are timbrul usor asemanator cu cel al lui Michael Jackson (sau doar mi se pare mie).Melodie faina,videoclip aproape fain.  

 

 

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

