Music … my inspiration ! (46)

Hei,cititori,sper ca va bucurati de ultimele zile de vacanta! Eu mai am putin si ma catar pe tavan (fara exagerare). Am terminat in doua ore patru felii de tort cu ciocolata de la majoratul surorii mele si acum am chef sa ma plimb prin casa. Cum tot nu-mi vine somnul am terminat si Cioburi de stele de la editura TREI si scriu recenzia. Cred ca ati observat ca am facut si cateva schimbari pe blog -Ma gandesc sa schimb si tema,dar inca nu am gasit una potrivita-.

Nu stiu daca am pomenit (probabil ca nu),dar de o luna si ceva am un crush pentru o cantareata canadiana de punk rock,Fefe Dobson.Numele suna cam pompos,dar nu are de-a face cu stilul muzical al artistei.Fefe are in prezent 29 de ani si s-a lansa pe piata muzicala in aceiasi perioada cu Avril Lavigne,tot canadianca,tot punk rock. In timp ce Avril a avut foarte mare succes in America,Fefe s-a axat mai mult pe succesul in tara natala.Cu toate astea melodiile ei au ajuns in coloana sonora a catorva seriale americane  („Hellcats”,”Black Box”etc.) Ceea ce ma deranjeaza pe mine este ca Avril poate sa faca o parodie de melodie pentru prescolari -stiti voi care melodie-,iar Fefe se chinuie de atatia ani sa ajunga in atentia americanilor cu melodii bune. S-ar putea s-o stiti din „Stuttering”, videoclip difuzat si pe KissTv din cand in cand.

Melodiile mele preferate de la ea sunt Legacy si In Better Hands (fix ultimele lansate). Imi mai place si FireBird (prin intermediul acestei melodii am descoperit-o),dar pe aceea nu o gasesc inregistrata,doar fragmente de la concerte.Ca sa scurtez povestea mesajul melodiei Legacy este „‘Daca as muri in noaptea aceasta,macar as lasa o mostenire„‘. In videoclip Fefe ii interpreteaza pe Kurt Cobain (solistul trupei Nirvana),Michael Jackson,Marlyin Monroe si Amy Winehouse,persoane care au lasat o mostenire culturala imensa urmatoarelor generatii 🙂 Iar in In Better Hands,artista aminteste de sentimentul acela cand ai iesit dintr-o relatie nesanatoasa si gasesti pe cineva nou,fiind „pe maini bune”.

Lily Wood & The Prick – Prayer in C: Ador melodia !! Acum doua saptamani ma uitam la un top european si tot asteptam sa difuzeze melodia asta.Cand s-a ajuns la top 5,mi-am zis ca nu mai am sanse sa o aud,dar surprize,surprize,era pe primul loc 😀 Si aici exista controverse.Cativa destepti s-au trezit sa zica despre Lily Wood ca ar fi adresat piesa lui Dumnezeu si ca este un imn pagan si bla bla. Pentru mine videoclipul striga Mexico: Sarbatoarea Mortilor, votka,etc.

 Neon Jungle – Louder:  Nu prea stiu ce sa zic despre trupa.Am auzit o alta melodie de-a lor ,Trouble , si am crezut ca au scris-o cativa copii cu creioane colorate.Melodia asta este mult mai buna -imi place vocea tipei asiatice.De cand cu X Factor,trupele de fete si baieti apar ca dupa ploaie si melodiile lor sunt,ei bine,apa de ploaie,dar aceasta imi place -este energica.

Nu o sa mai postez videoclipuri pentru ca melodiile sunt arhicunoscute,dar daca vreti puteti cauta si Mr.Probz -Waves si Rixton-Me And My Broken Heart.

 

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

