In My Mailbox #12

in my mailbox   Hei,guys ! Frunzele au cazut,cerul este acoperit de nori: este septembrie! Am avut o vara plina,deci nu ma pot plange 😀 In primele doua luni de vara am mers cu motocicleta,am fost la un parc acvatic,am fost la o petrecere pe plaja(dupa miezul noptii),am asistat la un flashmob in mall,am fost la plaja aproape in fiecare zi(timp de doua saptamani),am trecut pe langa padurile bogate din Slovenia,am incercat mai multe specialitati spaniole (printre care caracatita, yuh), am petrecut timpul cu verisoarele mele,am vizitat Timisoara si lista continua.Am ramas cu o multime de poze si povestioare amuzante,dar o sa dezvolt subiectul mai tarziu. Mi-am gasit timp si de citit 🙂

De pe blogul Carti cu Colti am primit Intimidare” de Penelope Douglas (lansata la editura EPICA) si cateva semne de carte cu autograf. Din descriere cartea pare interesanta.Inca n-am avut timp sa o citesc,dar o am pe lista scurta. Multumesc Julia! IMG_1825

 

De la libraria online Libris, primul sponsor al blogului, am primit pentru recenzie:

  • „Jurnalul unui adolsecent timid” de Stephen Chbosky”: La inceputul anului am vazut filmul si,cum nu am putut sa-l inteleg cu adevarat,v-am promis ca o sa citesc si cartea si o sa scriu o a doua impresie. Am citit cartea in mai putin de zece ore si postez recenzia zilele astea 🙂

IMG_1836

  • „Cioburi de stele” de Amie Kaufman si Meagan Spooner:  Cartea aceasta iti taie respiratia: de la coperta la povestea futurista! La cat de captivanta este,o termin pana la sfarsitul saptamanii 😀

IMG_1834Multumesc Libris.ro pentru cartile minunate ! 😀

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

