Music … my inspiration ! (45)

Avantajul de a-ti lua o luna libera pe blog este ca ai atata timp sa citesti,sa urmaresti filme si seriale,sa asculti muzica,etc.Dezavantajul este ca iti iesi din ritm si este destul de greu sa sintetizezi toate informatiile si subiectele in cateva postari. Player-ul meu de vara s-a imbogatit considerabil si,desi sunt sigur ca 80% dintre voi cunoasteti melodiile,le voi posta oricum.

Prima melodie este Bailando,interpretata de Enrique Iglesias si Sean Paul. Daca as avea un leu pentru fiecare data cand am auzit melodia asta la radio.In Spania se auzea din jumatate in jumatate de ora,si nici in Romania nu e prea diferit.Melodia este ritmata,nimic de comentat aici.

Wings – Birdy: O alta melodie supercunoscuta.Este exact pe stilul ei si ma bucur ca urca in topuri fara tinute sumare si twerk.O voce buna face cat toate efectele speciale.Si cu o melodie fresh ca aceasta e imposibil sa nu ajunga in atentia ascultatorilor.

I See Fire – Ed Sheeran: Am avut impresia pentru cateva zile ca melodia se numeste Icy Fire :)) A fost folosita in filmul Hobbitul,pe care nu l-am vazut,dar intentionez s-o fac vara asta.Melodia este mai mult soptita,in contrast cu vocea puternica a lui Ed.

Rather Be – Clean Bandits feat. Jess Glynne : Cred ca este singura melodie de vara pe care am ascultat-o de zeci de ori si inca mai simt aceiasi fiori ca prima data cand am auzit-o. Videoclipul este extrem de simpatic:o fana japoneza a trupei Clean Bandits incepe sa aiba halucinatii,vazand peste tot membrii si semnele trupei.Iar fata draguta din videoclip este Haruka Abe,o actrita japoneza stabilita in Anglia.

Ghost – Ella  Henderson: Acesta este primul single al fostei concurente X Factor,versurile fiind scrise de acelasi producator care a scris si Wings .Este foarte reusit penru un single de debut (A ajuns pe primul loc in topurile din UK),iar solista imi aminteste de Nina Nesbitt,ceea ce este un lucru bun.

Am I Wrong – Nico & Winz: Cei doi artisti norvegieni au lansat melodia cu un an in urma,dar aceasta a ajuns in atentia DJ-ilor abia acum cateva luni. Imi place mult ritmul,dar videoclipul nu prea imi inspira spiritul de vara.De ce vor atatia artisti sa arate partea saraca a Africii in loc sa promoveze cultura si civilizatiile indepartate? Of of..

Drive by – Train: Nu pot sa cred ca au trecut doi ani de cand s-a lansat piesa.Parca mai ieri o auzeai toata ziua la radio.Este un cantec de vara inedit si sper sa-l auzim la radio si peste 5-10 ani. Nu stiu cati dintre voi stiati,dar frumoasa din videoclip este o romanca,Linda Croitoru,sub numele de scena Linda Taylor 🙂 Daca vreti sa aflati mai multe despre ea,va las un link aici.

If I Go Ella Eyre: O sa inchei postarea cu o alta Ella decat cea de mai sus.Tot aveam impresia ca am postat deja piesa asta. Melodia este catchy si in foarte putin timp e posibil s-o auzim la radio 🙂

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

