In My Mailbox #11

in my mailbox  Hei,devoratori ! Am incheiat primul an de liceu si sunt putin euforic.Nu din cauza scolii,evident,dar vara are efectul acesta asupra mea.Plus,in doar cateva zile o sa fiu la plaja in Spania 🙂 Lucrurile nu se puteau aranja mai bine de atat.Toate serialele mele preferate se termina in aceasta perioada si am o multime de timp sa citesc,sa ascult muzica si sa ma distrez.Am terminat sezonul al doilea din Orange Is The New Black (absolut genial!personaje foarte puternice…Il recomand!),din Game Of Thrones mai am un episod si din Orphan Black doua.O sa revin pe blog cu recenzii si impresii cat de curand. Sunt aproape de 100 de urmaritori si va multumesc pentru ca imi cititi blogul si imi cereti pareri despre carti.Am descoperit in blogsfera prieteni si cititori adevarati,persoane minunate.

Imprumutate:

Orasul de sticla de Cassandra Clare: O colega mi-a imprumutat cartea pentru cateva zile,dar nu am reusit sa citesc foarte mult.Este o fana devotata:numai de serii YA vorbeste in ultimul timp :)) Cred ca mi-am gasit prietena pentru anul urmator. Si la cat de mult imi recomanda aceasta carte,cred ca o sa continui seria vara aceasta 🙂2014-06-12+23.49.49Cumparate:

Blestemul din Swoon de Nina Malkin: Mi-am exprimat opinia despre carte aici. Oricat de mult mi-ar placea stilul autoarei,scenele fierbinti sunt mult prea dese si exagerate.

2014-05-26+21.23.20Primite:

Oksa Pollock si Taramul Invizibil de Anne Plichota si Cendrine Wolf: Am primit cartea de ziua librariei online Libris.ro. Inca nu am citit-o si nu ma pot pronunta despre ea,dar este comparata cu Harry Potter de francezi…S-ar putea sa ma surprinda 😀 

IMG_1249

And They All Lived Happily Ever After de Crystal Connor: O enciclopedie a horror-ului: criminali,zombie si multe altele.Deja am o lista plina pentru vara asta,dar o sa imi timp si pentru ea. 2014-06-11+15.31.59

American Savage de Matt Whyman: Sunt atat de entuziasmat pentru cartea aceasta 😀 Am citit prima parte anul trecut si m-a lasat in suspans.Si copertile din serie sunt foarte bine realizate.Abia astept sa vad ce ne-a mai pregatit familia Savage. Interviul cu autorul il gasiti pe pagina de interviuri 🙂

IMG_1248 Nu o sa pot posta prea mult in urmatoarele saptamani,dar o sa fiu activ pe pagina de Facebook a blogului si pe mail. Iar din iulie o sa organizez mai multe interviuri si blog tour-uri 🙂 O vara placuta tuturor !

IMG_1252

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

