Music … my inspiration ! (44)

Pentru ca imi lipsea postatul pe blog si pentru ca am descoperit multe melodii noi in ultimul timp,v-am pregatit o noua postare muzicala.Mai sunt oficial doua saptamani de scoala (in ultima o sa fiu plecat deja in Spania,dar o sa va dau mai multe detalii atunci). Cred ca am mai pomenit de implinirea a 130 de ani de la infiintarea liceului -este un eveniment important.Si eu m-am inscris la diferite activitati pentru a celebra momentul – cor,am ajutat la facut bannere pentru parada,etc. Incerc sa fac aceste doua saptamani cat mai placute posibil 🙂

Prima melodie care mi-a atras atentia este La La La (Brazil) interpretata de Shakira. Nu pot sa o compar cu Waka Waka,aceasta fiind mai putin comerciala,dar este de sute de ori mai buna decat imnul scris de Pitbull.Am ascultat si melodia din urma si nu pot sa o numesc muzica,mai mult zgomot fara rost.Shakira are o voce deosebita si ma surprinde placut dupa fiecare ascultare.Versurile sunt putin lame,dar ritmul este catchy.

A doua melodie este de pe coloana sonora a  mult-asteptatei pelicule „Sub aceiasi stea„.Iinterpretata de Grouplove melodia Let Me In .Este o melodie ceva mai pozitiva printre toate melodiile triste din film. Auzisem de formatia Grouplove acum doi ani cand melodia lor (Tongue Tied) a fost cantata in Glee.Ma bucur ca au succes si o sa-i adaug in curand in player-ul meu pentru vara.

Am un crush de ceva vreme pentru Christina Perri: solista are o voce puternica si este superba.Dupa Jar of Hearts,Human,Thousand Years, care mi-au placut extrem de mult am descoperit Burning Gold care promite si el sa fie un hit. Christina lanseaza un album complet pentru fani cu o multime de melodii noi,printre care si o colaborare cu britanicul Ed Sheeran 🙂

O sa inchei aceasta postare cu videoclipul melodiei On My Way inbterpretata de Lea Michele.  Nu stiu ce sa zic de aceast videoclip.Am fost putin dezamagit cand s-a lansat.Este plin de clisee,videoclip foarte similar cu Teenage Dream si alte melodii de vara.Melodia putea sa transmita mai multa emotie,dar este doar parerea mea.

 

 

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

