Summertime Sadness

Cum vacanta este aproape,m-am gandit sa scriu cate ceva despre sistemul educational si problemele de sfarsit de an. Luni am avut o cadere de calciu: am ajuns la cabinetul scolii cu dureri de  cap si stari de ametealatumblr_n5xsa2yE0P1s8n73go1_500.Deloc surprinzator,s-a dovedit ca aveam tensiunea cu mult peste cea normala la metabolismul meu si pulsul accelerat.  Presiunea proiectelor de sfarsit de an,a tezelor si orelor nedormite din ultima perioada si-au lasat amprenta asupra mea.Faza trista este ca multi elevi din Romania se confrunta cu aceleasi probleme.Am profesori (desi putini la numar) care au tras chiulul tot semestrul si acum la sfarsit,cand stiu ca avem lucrari peste lucrari,ne pun sa pregatim jumatate din materie si la cele mai neinsemnate obiecte.Nu mi se pare ok.Stiu ca ne trebuie note,dar nu este corect ca o profesoara sa lipseasca 2 ore din  3,cand avem decat una pe saptamana si apoi sa ne propuna sa pregatim ultimul capitol (si ala cu zece lectii).. Este vorba de corectitudine.Am ajuns sa ma culc si la doua noaptea ca sa ma pregatesc la patru materii si sa ma framant o ora in pat „la ce ora ar trebui sa ma trezesc sa mai repet odata perfectul-compus”. Am o memorie buna,am citit mult si asta ma ajuta,dar oricat m-as stradui la fizica,chimie si alte materii de genul,formulele nu vor sa-mi ramana in memorie.

tumblr_n5y1rqXeAy1rrc2d0o1_500Mi-am cam dat seama despre ce este liceul dupa un an de studiu si este destul de stresant.Pe langa invatat si concentrare mai sunt si acele discutii si nemultumiri si drumul in viata,etc.In principiu este o agitatie vesela,atatea personalitati intr-un spatiu prea mic.( Liceul meu aniverseaza 130 de ani de la existenta saptamana viitoare 😀). Cred ca-mi va lipsi peste vara si mai am o luna intreaga sa ma bucur de aceasta experienta,cu toate ca nu rezist prea bine stresului in ultimul timp. Nici pe blog nu am avut timp sa postez si nici de citit. Astept sa treaca toata faza asta cu mediile,sa inceapa vacanta si sa redevin activ 🙂

2 gânduri despre „Summertime Sadness

  1. Îţi înţeleg perfect frustrarea şi supărarea. Nu mă aştept ca profesorii să fie corecţi, mai ales acum, la sfârşit de aqn, după ce eu i-am exasperat pe unii dinre ei la maximum :))
    Cred că miroase a vacanţă pentru toţi, până la urmă parcă pluteşte o nostalgie în aer.
    Oh, şi eu am avut o cădere de calciu în ultimul timp, dar cică stresul venea din cauza ,,emoţilor” mele, nu neapărat a şcolii.
    Mult succes cu testele ce vor urma!

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

