Noutati

Nume:Delirium                                                                                                      Autor: Lauren deliriumOliver                                        Editura: NEMIRA

New York Times bestseller

Se spune că leacul iubirii mă va face fericită pe veci.
Și întotdeauna am crezut asta.
Până acum.
Acum totul s-a schimbat.
Acum aș prefera să mă infectez cu iubire fie și numai o fractiune de secundă decât să trăiesc o sută de ani în minciuna.

„O poveste care aleargă cu viteză și o ia în altă direcție la fiecare pagină, cu personaje care mă duc de la afecțiune la frustrare, de la furie la compasiune. O carte pe care o devorezi imediat.“
Jay Asher

Nume: Jumătatea Rea                                                                                          Autor:Sally Green                                                                                                 Editura:TREI

2631_d2c282df

Jumătatea Rea este primul volum dintr-o trilogie.

E pe jumătate Vrăjitor Alb… pe jumătate Vrăjitor Negru. Mama lui a fost vindecătoare… tatăl lui e un ucigaş. Nimeni nu-l vrea… Toţi îl vânează.

Noul hit mondial după Jocurile foamei, Harry Potter, seria Amurg.

Periculos de captivantă! – Time Magazine

În Anglia zilelor noastre, vrăjitorii trăiesc la un loc cu oamenii: Vrăjitorii Albi, care sunt buni; Vrăjitorii Negri, care sunt răi; şi Nathan, în vârstă de şaisprezece ani, fiul unei Vrăjitoare Albe şi al celui mai temut Vrăjitor Negru.
Ţinut captiv într-o cuşcă, Nathan trebuie să scape înainte să împlinească şaptesprezece ani, când va primi trei daruri de la tatăl său şi va deveni el însuşi vrăjitor — iar dacă va greşi, va muri.
Încercarea lui Nathan de a-şi găsi tatăl devine o luptă crâncenă pentru supravieţuire, cu provocări la tot pasul şi în care binele şi răul se dovedesc mult mai complicate decât şi-ar fi imaginat.

Sally Green surprinde cu măiestrie frământările unui individ captiv între cele două jumătăţi ostile ale propriei identităţi. – Publishers Weekly

Nume:Spuneţi-mi Jake                                                                                     Autor:Jake Marcionette                                                                                            Editura:TREI

2636_c6b4508d„Exuberanţa lui Jake impregnează fiecare pagină şi dă poveştii un ritm alert şi jucăuş.” Publishers Weekly

Am început să scriu în şcoala primară. Dar nu pentru că aş fi făcut o pasiune arzătoare pentru a-mi pune gândurile pe hârtie. Nici vorbă. Am fost OBLIGAT de mama; voia, conform planului ei malefic, să-mi distrugă orice şansă de a mă bucura de o vară plină de distracţie. După câţiva ani de exerciţiu a început să-mi placă de-adevăratelea să scriu şi sper că veţi avea ocazia să-mi citiţi cărţile. Dacă vreţi să aflaţi despre EXTRAORDINARITATE, mă găsiţi pe JustJake.com sau pe Twitter @jakemarcionette.

Jake
Creatorul cartonaşelor!

Supranumit: Extraordinarul
Grad de popularitate:
Între 10 (FloriDA) şi 3 (MAryland)
Calităţi: Împărtăşirea măreţiei sale
INFO: Unul dintre cele mai frumoase exemplare de băiat!
Succes?: Dacă va trece de clasa a şasea

 

 

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

