Music … my inspiration ! (43)

Ce mai faceti,devoratori? 🙂 Voiam in primul rand sa va amintesc ca in seara asta concureaza Romania la Eurovision si pentru romanii din strainatate care urmaresc concursul: daca tara voastra participa in seara asta,votati si pentru Romania 🙂  Imi cer scuze pentru lipsa postarilor din ultima perioada.Dupa teze,proiecte si ascultari,ajung acasa obosit si nu-mi prea gasesc timp pentru alte activitati. Situatia nu o sa ramana asa,stati linistiti 🙂

Stiu la ce va asteptati,dar nu,nu o sa va prezint muzica de la Eurovision :)) Am facut o postare despre asta si poate o sa mai fac una,dar nu astazi.In schimb,am tot ascultat o melodie de pe coloana sonora „Divergent” in ultimele zile si am adaugat-o deja in player-ul pentru vara.Beating Heart,interpretata de Ellie Goulding, imi aduce o stare de relaxare,de care am nevoie in perioada asta aglomerata..

Daca va faceti veacul pe Tumblr si alte site-uri media o sa vedeti ca o trupa numita 1975 devine foarte populara in America.Le-am ascultat si eu ultima piesa Robbers si mi-a placut.Vocalistul -o sa-i spun asa pentru ca nu i-am retinut numele :))- are un timbru vocal diferit,iar videoclipul piesei este placut (desi ideea Bonnie si Clyde este putin expirata).

Melodia Anything de la Hedley am auzit-o intr-un fanvideo dedicat serialului peferat si azi dimineata am inceput sa o fredonez prin casa (F- This,F- That,I can be anything!). Este extrem de funny si cand am cautat-o pe YouTube am avut o surpriza si mai mare.Videoclipul este ceva gen We Can’t Stop 2.0 si Blurred Lines,cam prea la vedere pentru gustul meu.O sa incarc videoclipul cu versuri in schimb.

Si,cu toate c-am mai prezentat odata melodia Siei pe blog,Chandelier,acum are si un videoclip.Era prea inedit sa nu-l postez aici.Iubesc melodia asta  si am fost dezamagit de faptul ca artista nu apare in videoclip.Dnasatoarea din videoclip,insa,umple camera si dupa ce am trecut de faza cu „DAMN!That’s creepy!” dansul acesta crazy mi-a inseninat ziua.Extrem de funny si original,sper sa vad videoclipul in curand si la televizor.

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

