Eurovision 2014 – melodii,impresii,predictii

SH_2014D3_Romenia-21*Am terminat „Miss Peregrine” dar inca sunt prins de poveste si in loc de recenzie o sa scriu despre Eurovisionul de anul acesta* Eurovisionul se va desfasura pe 6,8 si 10 mai la Copenhaga,Romania intrand in a doua semifinala de pe 8 mai.Eu urmaresc evolutia Eurovisionului inca din Februarie (de cand erau 2 piese inscrise in concurs) asa ca imaginati-va cate as putea sa va zic… :)) Acum ca ma gandesc,nu a fost o idee prea buna -eu am pierdut factorul surpriza (cel putin 10 melodii le stiu la perfectie,ca pe poezie).Insa anul acesta este cel mai imprevizibil din ultimii 5.In 2012 nici nu se punea problema sa nu castige Loreen.Anul trecut,la fel,Emmelie era fruntasa in toate topurile.Dar anul acesta? La pariuri situatia se schimba din ora in  ora.Nici nu va puteti inchipui prin ce a trecut Romania.

Si am ajuns la Romania.Niciodata in istoria Eurovisionului,Romania nu a fost promovata ca in 2014.Am auzit melodia de atatea ori,incat as putea urca eu pe scena in locul lor(Glumesc,nu am voce.) Suntem reprezentati de Paula siOvi cu Miracle si vom fi 100% in primele zece pozitii.Pe langa promovarea pozitiva,din pacate,avem parte si de promovare negativa.Scenele cu dans in ploaie din videoclipul alor nostrii seamana izbitor cu scenele de dans din videoclipul concurentei Spaniei-Ruth Lorenzo.Melodia se numeste (ironic) Dancing In The Rain (Dansand in ploaie).Asa ca,daca anul asta nu primim puncte de la Spania (mai mult romanii din Spania,ca spaniloii oricum nu ne prea votau) sa nu existe semne de intrebare de ce.

O sa va prezint favoritii mei de anul acesta,in ordine aleatorie:

Suedia: Sanna Nielsen – Undo; E clar ca europenilor le-a placut atat de mult anul trecut la Malmo incat vor sa se intoarca si anul acesta tot acolo.Nu ma plang de situatie-piesa Sannei e superba si chiar daca la inceput eram suparat ca n-a castigat Ace Wilder (cu Busy Doin’ Nothing -Obosit stand degeaba -Al carei mesaj e superb si emotionant -lol- cautati piesa pe YouTube) mi-a trecut si daca Sanna nu ajunge in Top 5 o sa fiu foarte nemultumit.

Norvegia: Carl Espen – Silent Storm; Unii sunt de parere ca melodia este prea emo pentru Eurovision,dar cum si eu sunt 50% emo (Glumesc) melodia mi se pare frumoasa si merita in primele 10 pozitii.Am un sentiment placut de fiecare data cand o ascult si daca asta nu este inspiratia divina care imi spune sa-l votez pe Carl,atunci nu stiu ce mai este.

Israel: Mei Finegold – Same Heart; Incerc sa fiu obiectiv si sa comentez melodia intr-un mod critic absolut profesionist („absolut profesionist”) dar Mei este cea mai adorabila si amuzanta persoana pe care am vazut-o toata saptamana.Mai am putin si imi pun poster cu ea pe usa :)) Melodia este badass si show-ul de pe scena va fi epic.O sa o votez cu doua telefoane…Probabil cu unul,dar in finala :))

UK: Molly Smitten – Children Of The Universe; Aici nu sunt prea sigur de top 10… Daca urmariti pozitia Regatului Unit in finala,din ultimii 10 ani,o sa vedeti ca se afla mai tot timpul pe ultimele locuri.Poate ca melodia este buna si are un mesaj pozitiv,dar nicio tara nu se prea omoara dupa britanici :)) FUN FACT: Este cea mai tanara reprezentanta a UK din ultimii ani.In sfarsit,britanicii nu mai trimit artisti trecuti de prima tinerete. E ca si cum ar spune: „Nu mai incercam sa castigam,dar ia uite ce bine ne descurcam!

Armenia: Aram Mp3 – Not Alone; Nu este in topul meu,dar m-am gandit sa va arat si melodia aceasta din moment ce este a treia favorita,conform pariurilor. Este o melodie buna si Armenia nu a mai fost niciodata atat de aproape de titlu.Totusi,avand in vedere ca 7 din 10 persoane nu stiu nimic despre tara asta,Armenia,cred ca sunt cam multe pretentii pe armeni. Ii gasesti la toate videourile comentand cat de nereusite sunt celelalte piese in comparatie cu Aram al lor.Nu-i mai suport,iar pe Aram nici atat.S-au postat atatea videouri cu el si Eurovision.tv ni-l baga practic pe gat…

Ungaria: András Kállay Saunders – Running; Inainte de aparitia dramatica a Suediei,Armeniei si Israelului,vecinii nostrii se pregateau sa gazduiasca Eurovisionul anul viitor.Ungaria este inca printre favoritii de anul acesta.Spectacolul se anunta unul dinamic si o pozitie in top 10 este deja asigurata pentru András.A inceput sa-mi placa piesa si astept sa vad pe ce loc o sa iasa 🙂

Spania: Ruth Lorenzo – Dancing In The Rain;(Cautati pe YouTube „Ruth Lorenzo X Factor”) Cu toata controversa videoclipului plagiat,unde a declarat „ Am fost socata cand am vazut videoclipul Romaniei.Putina inteligenta si creativitate,in rest copy paste.Este frumos,dar al nostru este mult mai bun” eu inca o admir pe Ruth.Este o perfectionista si se va bate la sange in finala.Apropo,pentru cei care n-au observat,ea este dansatoarea din videoclip.

Ucraina: Maria Yaremchuk – Tick-Tock; Melodia asta a urcat mult in topul meu,in ultima saptamana.Ce-i drept a fost si modificata-aceasta este versiunea finala,dar prima versiune n-o vedeam in finala.Mai sus am scris ca sunt in #TeamFinegold, dar si Maria este superba si extrem de prietenoasa si…….poate canta in romana!! Exact. Am citit undeva ca mama ei era bucovineanca,dar nu sunt sigur daca este adevarat.Cautati pe YouTube „Maria Yaremchuk – Hora din Moldova” 🙂 Romana ei este asa simpatica :))

Italia: Emma Marrone – La Mia Citta; Imi place foarte mult determinarea Italiei de a canta in fiecare an in italiana,dar pentru asta o sa piarda multe puncte in finala 😦 Emma este comparata cu Lady Gaga pentru stilul ei excentric si vocea puternica.Eu m-am indragostit de piesa din prima si ma enerveaza ca multi o ignora,doar pentru ca este in italiana. Este posibil sa nu intre in top 10,dar sper sa ajunga cat mai sus.

Polonia: Donatan si Cleo – Slavic Girls; Ceea ce la inceput parea o gluma a Poloniei s-a dovedit a fi unul din cele mai inedite momente ale acestui an :)) Nu m-ar mira sa prinda un loc bun in finala,doar cu interpretarea pe scena. Cleo este amuzanta si ,daca isi foloseste farmecul de fata slavica pe scena,o sa cucereasca audienta :)) Si sper ca videoclipul sa va aduca voia buna pentru week-end!

Imi mai plac si Finlanda si San Marino(Valentina Monetta este in al treilea an consecutiv la Eurovision,asa ca sa speram ca se califica macar anul asta) si multi altii.O alta tara care va fi in top 10 este Austria,dar am evitat sa postez videoclipul deoarece nu doresc comentarii negative pe blog (Daca sunteti totusi curiosi cautati „Conchita Wurst -Raise Like A Pheonix”).Imi este foarte greu sa vorbesc despre 37 de piese intr-o singura postare,asa ca o sa mai fac o postare -posibil dupa finala 🙂 Abia astept Eurovision-ul! Este ca un Hunger Games muzical: o avem pe Lady Gaga italiana,Shakira albaniana,Robin Thicke belarusian,Iggy Azalea poloneza si multi altii :))

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

