In My Mailbox #10

in my mailbox  Ce mai faceti,devoratori? V-am promis o postare la sfarsitul lunii,dar am fost destul de obosit si distras.Astazi a fost si lansarea „Catch a Falling Star” de Kim Culbertson si ma simt onorat ca am deschis campania de promovare a cartii in Romania ❤ Poate o sa o avem si la noi –cine stie? A fost o luna plina de evenimente si blogul a crescut destul de mult pentru cititori,cu toate ca nu am fost eu prea activ 🙂 (Asta este partea in care va multumesc!). Daca ajungem pana in Iunie 100 de devoratori va promit multe surprize 🙂

Cumparate :

Au fost reduceri mari pe Libris.ro luna asta si am reusit sa-mi cumpar 3 carti de pe site 🙂 Prima este Miss Pergerine de Ransom Riggs. Eram curios de ce toata lumea o recomada si din fericire,am aflat.Sunt aproape de final,iar daca nu voi avea timp de o recenzie serioasa tot o sa scriu un articol despre ea.2014-04-30 22.21.33    Disparuti de Michael Grant: Nu am avut un motiv anume cand am cumparat-o… Cred ca eram a paisprezecea in wishlist,dar mi s-a pus pata pe ea si am luat-o :))

2014-04-30 22.22.05(1)Gelozie de Lili St. Crow: Mi-am cumparat-o pentru ca „Tradari” chiar m-a lasat in suspans.Este o serie plina de actiune,exact pe gustul meu si daca cei de la LEDA n-o sa lanseze si continuarile voi fi foarte suparat.

2014-04-30 22.22.41Dragonul Rosu de Thomas Harris: O prietena ma tot bate la cap de doua saptamani sa urmaresc serialul Hanniball,dar nu am  dispozitia pentru un nou serial,asa ca am cumparat o carte din serie sa vad cum este..  De saptamana viitoare incep tezele si ascultarile,asa ca nu o voi putea citi prea curand.

2014-04-30 22.23.25Primite:2565

Am primit de la Julia de pe Carti cu colti cartea Niciodata impreuna deJ.A.Redmerski (recenzia aici). Nu stiu de ce aveam impresia ca am fotografiat cartea inante sa o duc la bunici,dar se pare ca m-am inselat.. A fost destul de buna si m-a impresionat in unele parti,desi romance nu este tocmai genul meu.

 

 

 

 

 

Si o poza de grup (fara Niciodata Impreuna).Acesta este ultimul IMM pe care il veti vedea pe blog (pana in iunie).Am prea multe carti necitite si pana nu termin cel putin 10 dintre ele nu-mi mai cumpar nimic.Sper sa ma tin de promisiune.

2014-04-30 22.24.12

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

