Music … my inspiration ! (41)

Buna devoratori 🙂 Cum ati petrecut Ziua Internationala a Cartilor?? Eu azi am primit comanda de la Libris si m-am apucat de „Miss Peregrine” care este atat de dark si scary – o iubesc 🙂 Nu cred ca o sa mai cumpar vreo carte asa curand.Deja le am inghesuite in biblioteca si nu am timp sa le citesc 😦 Revenind la subiect,a trecut mult timp de cand n-am mai postat in aceasta rubrica asa ca am multe melodii sa va prezint 🙂

O sa incep cu Indila. Nu cred ca mai este cineva pe blogsfera care sa nu fi auzit de ea 🙂 Piesa ei „Derniere Danse” se afla in fruntea topurilor europene  iar fata cu voce de aur a ajunsin preferintele romanilor.Piesa de fata „Tourner Dans Le Vide” continua povestea inceputa in „Derniere Danse”.Este o piesa frumoasa,dar eu o prefer pe prima.

Trecem la alta melodie extrem de ascultata „Say Something” de A Great Big World.Am inceput sa ascult piesa asta acum cateva saptamani si inca nu m-am mai saturat de ea.Iar cei de la Pentatonix au facut un cover genial ❤ Aruncati o privire!

O piesa mai veche pe care am auzit-o la radio si de care nu ma mai satur este „This Is The Life” cantata de Amy MacDonald.Melodia aduce acel curent country si este interpretata cu multa emotie. Este superba si am omorat butonul de reply :))

Cum am lenevit in fata televizorului de sarbatori am descoperit ca reclamele capata muzica din ce in ce mai buna.Acum cateva luni auzeam Pompeii intr-o reclama la BCR(daca nu ma insel),iar acum am descoperit „Wildest moments” cantata de Jessie Ware intr-o reclama la Volkswagen 🙂 Vocea lui Jessie are o nuanta aparte si rezultatul zic eu,este interesant.

Si Rita Ora mi-a captat atentia cu melodia „I will never let you down”.Melodia nu este una wow,ca sa zic asa,dar nu este nici rea.Este catchy si o admir pe Rita pentru unde a reusit sa ajunga .

Am omis data trecuta sa va prezint si melodia Shakirei „Empire” pe care am ascultat-o pe repeat atunci cand s-a lansat (-Asta-i defectul meu:cand imi place o melodie o ascult in mod repetat pana cand incepe sa nu-mi mai placa-). Dupa duetul incendiar cu Rihanna,Shakira pare sa se fi cumintit putin in acest videoclip,dar cine stie ce ne mai pregateste artista ? 😀

O sa para putin clicheic,dar o sa inchei aceasta postare cu Arctic Monkeys.Da,adevarul e ca trupa face valva pe inetrnet si toata lumea le asculta melodiile pentru ca asa e „la moda”,dar eu ii ascult pentru muzica nu pentru status social,asa ca here we go : „Why’d You Only Call Me When You’re High” 🙂

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

