M-am intors :D

tumblr_n4cillyudU1r51y4oo4_250   Ati citit bine,dragilor 😀 M-am intors din vacanta si va pregatesc multe surprize pe blog. Am lipsit o saptamana si internetul parca a explodat.Nici nu pot sa ma gandesc la cate lucruri am ratat: premiera Orphan Black(pe care o asteptam din vara),doua episoade din Game Of Thrones si alte evenimente.O sa incerc sa ajung maine la zi,dar mai am si proiecte pentru scoala si teste. E vina mea ca urmaresc prea multe seriale si toate au premiera in aceiasi perioada :)) Just my luck.

tumblr_n4cillyudU1r51y4oo9_r1_250Pentru zilele urmatoare am planificat un interviu,o recenzie,cateva postari muzicale (S-au adunat atatea melodii noi in player si abia astept sa vi le arat si voua)  si noutati despre carti. Am strans si ceva banuti cu sarbatorile si o sa fac un IMM in curand.Azi am facut o comanda pe Libris (3 carti) si astept improspatarea stocurilor pentru inca cateva.Abia astept sa ajunga !! Daca vreti o recenzie pentru o carte in mod special,lasati-mi in comentarii recomandarile si o sa vad ce mi-ar placea sa citesc 🙂 Cam atat deocamdata.Asteptati-va maine la mai multe postari 😀

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

