Recenzie: „Niciodata impreuna?” de J.A.Redmerski

2565Descriere:

Camryn Bennett, o tânără în vârstă de douăzeci de ani, crede că ştie exact în ce direcţie se îndreaptă viaţa ei. Însă după o noapte de pomină la cel mai extravagant club din Raleigh, North Carolina, şochează pe toată lumea – inclusiv pe sine – când se hotărăşte să renunţe la singura viaţă pe care a cunoscut-o vreodată şi să ia totul de la început. Având la ea doar poşeta şi telefonul mobil, Camryn se urcă într-un autobuz Greyhoud, gata să se găsească pe sine însăşi. În schimb, îl găseşte pe Andrew Parrish.
Sexy şi provocator, Andrew o face să simtă dragostea şi pasiunea în feluri pe care Camryn nu şi le ar fi imaginat niciodată. Însă bărbatul din viaţa ei ascunde un secret. Îi va apropia acesta definitiv sau îi va distruge ireversibil?

„Niciodată împreună? te face dependent de stilul său alert şi seducător. Empatizezi cu povestea lui Camryn, o tânără insensibilă la orice emoţie. Singurul care o poate face să renască este fermecătorul Andrew – deviza lui e trăieşte clipa! – RT Book Reviews

Erotism şi pasiune, într un roman de cinci stele!

Am trait aceasta carte alaturi de protagonisti,sarind dintr-un autobuz in altul si mi-am incercat norocul unde nici nu-mi imaginam sa ajung.Calatoria lui Camryn poate parea un drum spre nicaieri,dar este o calatorie spirituala si,pentru a te autodescoperi,totul este permis. Nu sunt in elementul meu -aici m-ati prins- dar unele serii chiar nu ar fi la fel cenzurate.Ma bucur ca s-a incercat reproducerea fidela a cartii,cu limbajul verde ( nonconformist) si scenele erotice care ar face-o geloasa pe E.L.James 🙂 Andrew este un Grey mai cu picioarele pe pamant,dar cu aceiasi avere uimitoare si aceleasi pasiuni pentru eroina principala.Momentul intalnirii cu Camryn ii schimba perceptia asupra lucrurilor- incearca sa o cucereasca pe fata folosindu-se de gesturi romantice si asteapta un timp indelungat inainte sa o arunce in pat…-.Dar si cand o arunca in pat :)) A doua jumatate din carte isi pastreaza cumva profunzimea,printre scenele fierbinti dintre cei doi.Acest fapt m-a facut foarte confuz… Primim un capitol din perspectiva lui Camryn(in care eventual invatam ceva despre viata si iubire),apoi primim un capitol din perspectiva lui Andrew(  original si amuzant).Andrew o invata pe Camryn cum sa traiasca si incet incet ii lasa jos barierele. M-a fascinat s-o descopar pe adevarata Camryn- de la fata timida si zambitoare,la fata provocatoare din club si tanara depresiva si antisociala care isi lasa viata in urma pentru a calatori in vid.Am devorat povestea cu micile imflexiuni ale naratiunii,ba chiar si fazele repetitive. La un punct al cartii imi imaginam ca am descoperit totul si cartea nu mai are atatea sa-mi ofere.Revedeam calatoria lui Camryn iar si iar-alegerea unui oras necunoscut,a unui hotel necunoscut,evitarea oricarui sentiment,compasiunea lui Andrew.In mod normal urasc fazele repetitive,monotonia sau rutina -ma plictisesc repede si daca nu e rost de actiune in carte,incerc altceva.Erotica si romance in general nu sunt genurile mele favorite.Daca intr-o carte fantasy sau paranormal se leaga o poveste de dragoste „interzisa”/”periculoasa( ceva de genul) atunci da,perfect,dar nu este „my cup of tea” sa urmaresc doi oameni explorand sexualitatea in mai multe forme ale ei.Cartea a fost buna si m-a surprins.Povestea de dragoste este una frumoasa daca o privesti in ansammbu si recomand cartea pasionatilor.

My rating:4/5

Un gând despre „Recenzie: „Niciodata impreuna?” de J.A.Redmerski

1. Să înţeleg că seamănă cu Georgina Kincaid la scenele erotice? Nu ştiu dacă o să mai citesc prea curând astfel de cărţi…iar de când l-am citit pe Nicholas Sparks am rămas la ideea că nimeni nu-l poate egala.
    Îmi place cum ai construit recenzia, ai spus pe ”şleau” cum stă treaba cu cartea şi ce ţi-a plăcut sau nu la ea 😀