Jurnal de lectura

Buna ziua,devoratori ! Inspirata de vremea „frumoasa” de afara (ploaie,vant,innorat) 2565drumetia noastra la padure a fost anulata asa ca Scoala Altfel s-a sfarsit mai devreme.Sper ca la voi a fost o saptamana interesanta-la noi a fost plictisitor si nu a participat decat jumatate din clasa. Oricum,sunt foarte bucuros ca am intrat oficial in vacanta.S-au strans o multime de carti in biblioteca si acum am timp suficient sa devorez cateva.O sa incep cu volumele in romana pentru ca se citesc mai repede si vreau sa imi eliberez biblioteca de la oras de ele :)) Am ales pentru saptamanile acestea „Niciodata impreuna?”,(pentru ca sunt aproape de jumatate),Tradari de Lili St.Crow(pentru ca nu mai am rabdare sa aflu cum se continua povestea lui Dru),continuarile din Georgina Kincaid si poate ma IMG_1243apuc si de Vampirii din Morganville.Este suficient 🙂 Cartile in engleza o sa le citesc cand am mai mult timp.

Vreau sa anunt si o absenta pe blog.Voi merge la bunici,unde nu am internet si de unde nu o sa pot posta pe blog.O sa incerc sa programez niste postari,ca sa nu bata vantul pe blog,dar daca nu reusesc promit multe recenzii si postari zilnice cand ma intorc 🙂

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

