Valar Morghulis !

tumblr_n3nttn6gVf1r4uj7fo1_250   Ce mai faceti devoratori ? 😀 Dupa cum ati observat azi am incheiat campania de promovare. Mai am de ales doar castigatorul joi 🙂 Tot azi am avut si prima activitate din „Scoala Altfel”: am vizionat un film  in sala multimedia. Eu am avut sarcina de a alege filmul asa ca am selectat pentru colegi „Hotul de Carti” :)) Mare greseala.Subiectul a fost prea serios si sfarsitul prea dramatic pentru ei.Plus ca i-a plictisit rau de tot nazismul.Data viitoare vin cu Alvin si veveriteletumblr_n3nwnrg3Q71qzy4ewo1_500 -poate acesta o sa le placa :)) Si… ca sa intram in paine(a inceput sa-mi placa expresia asta) ieri a fost premiera in America a sezonului 4 din Game Of Thrones. Dumnezeule! Astept continuarea seriei de vara trecuta. In sfarsit avem ocazia sa revedem personajele preferate: Arya,Dany,Tryon,Cersei,Jamie… Sunt atat de bucuros:nici nu pot sta locului. Problema este ca acum toata lumea se uita la serial si sunt multe blocaje 🙂 O sa intru ori dimineata mai devreme ori mai tarziu in seara asta tumblr_n3o0lnCTh51r78fh8o2_250pentru a-l vedea fara intreruperi.Daca am asteptat atata mai pot astepta cateva ore. Nu stiu de ce,dar am un sentiment ca acest sezon va fi cel mai bun de pana acum -s-ar putea sa fie doar parerea mea-.Sunt atatea scene pe care vreau sa le vad si atatea personaje de care mi-a fost dor 🙂 A fost o zi plina din toate punctele de vedere.Citesc si la „Niciodata impreuna?” de J.A.Redmerski. Nu ma pot pronunt inca-ma astept la ceva tulburari pe parcurs-dar primele 100 de pagini au fost geniale.

Un gând despre „Valar Morghulis !

  1. la mine au fost cele mai incitante 2 zile din viaţa mea. Am făcut o ‘vânătoare de comori’ la care a trebuit să fug prin tot oraşul şi să găsesc indicile şi s-a lăsat cu o febrp musculară. Iar azi am vizionat un film, care nu mi-a atras deloc atenţia.
    Hmmm….Games of Thrones, eu merg pe deviza ‘mai întâi cartea, după filmul’, aşa că aştept să am timpul necesar pentru a putea începe seria.
    Niciodată împreună? Îmi place cum sună, mai multe nu pot să zic atâta timp cât nu am citit-o. Oricum, eu acum citesc Hannibal, care e foarte interesantă (mă declar vinovată: am văzut mai întâi filmul) :))

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

