Blog Tour Day 6:Fan-Made Cast

Buna ziua,devoratori 😀 Sper ca aveti o saptamana frumoasa! Aceasta este penultima postare din Blog Tour.Maine postez recenzia si apoi postarile o sa revina la ritmul obisnuit pe blog 🙂 Blog-tour-urile sunt experiente placute,dar obositoare. Bine ca vine saptamana „Scoala Altfel” si ne mai relaxam.O sa incep cu personajul principal,Carter Moon,Autoarea mi-a marturisit in interviu ca i-ar placea sa aiba o actrita necunoscuta in rolul lui Carter si n-as putea fi mai mult de acord.Asa ca,in loc sa caut poze cu o anumita celebritate am ales cateva poze cu Carter din viziunea mea. Am ales poze cu fete frumoase care nu se straduiesc atata sa fie frumoase 🙂

largelarge large124 large123   Pentru Adam l-am ales pe Evan Peters. De ce nu? E blond,are multe admiratoare,exact cum l-a descris Kim.

largelarge11  Nu stiu exact de ce,dar mi-am imaginat-o pe prietena lui Carter,Chloe cu parul negru si lung, exact tipul de fata draguta care ar atrage toate privirile intr-o camera.

largelarge13    Iar pentru Alien Drake,alegerea era sigura de la inceput: Ansel Elgort.De ce? Grija pe care o manifesta Drake pentru Carter imi aminteste intr-un fel de grija lui Augustus pentru Hazel.Plus metaforele acelea despre stele de pe blogul celor doi. TFIOS feeling!

large

 

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

