Recenzie film: Divergent (2014)

tumblr_n3j24cFNpY1twk96wo2_500   Descriere :

Bazat pe bestseller-ul omonim, semnat de Veronica Roth, filmul Divergent aduce pe marile ecrane lupta încrâncenată a unei adolescente de a-şi descoperi adevărata identitate, în ciuda legilor foarte stricte după care lumea se ghidează.

Într-un viitor nu foarte îndepărtat, societatea este împărţită în categorii clar delimitate în funcţie de personalitatea dominantă a fiecărui individ. Deşi pare o fată obişnuită, Tris Prior află că nu îi poate fi definită o singură calitate, drept urmare nu va putea aparţine niciodată vreunui grup. Războiul începe atunci când Tris deconspiră faptul că se urmăreşte distrugerea tuturor „divergenţilor” şi trebuie să înţeleagă de ce sunt periculoşi înainte de a fi prea târziu.
Cu o poveste motivaţională puternică, imagini spectaculoase, acţiune la cote maxime şi o poveste de dragoste neaşteptată, Divergent ajune pe marile ecrane din ţară începând cu 21 martie.

tumblr_n3j6ez9nTV1s9la28o3_500   Pentru mine,sa vad acest film,la un an de la terminarea cartii a fost un vis implinit.Cea mai complexa experienta cinematografica din acest an,as putea spune – fara exagerare -. Este trist ca filmul nu a aparut mai devreme- prevad un Oscar pentru anul viitor 🙂 Am stat cu rasuflarea taiata pe tot parcursul filmului. Shailene Woodley este perfecta si planuiesc ca saptamana viitoare sa ii urmaresc toate filmele –obsesie– :)) Au fost scene mind-blowing si in film,dar si la filmari.De exemplu actorul care il interpreteaza pe Peter i-a fost actritei iubit in The Spectacular Now,iar in Divergent ii este inamic.De Ansel stie toata lumea-ii este frate in Divergent si iubit in TFIOS. Efectele vizuale au fost atat de puternice incat rezultatul iti rapeste privirea.Nu te poti concentra asupra unui singur personaj,cadru – incerci sa cuprinzi cu vederea fiecare detaliu,fiecare costum si miscare.Dinamismul filmului pentru mine a fost hipnotic- nu puteam sa-mi iau privirea de la ecran. Scenele de lupta te fac sa-ti ovationezi preferatul si sa huiduiesti adversarul :)) S-a resimtit atat de real si cu atata forta incat n-am putut sa ma gandesc la altceva toata noaptea.     tumblr_n3j6ez9nTV1s9la28o6_500  V-a trebui sa va vorbesc si de un punct slab,pentru ca n-am incotro.Stiu ca nu se poate adapta cartea 100% ,dar m-a intristat faptul ca Uriah si Lynn nu au avut replici in film 😦 Au un rolul major in Insurgent,dar prietenia lor din carte era superba.Si Peter,pe care ma obisnuisem sa-l displac a fost chiar acceptabil :)) In carte este un ticalos cu acte in regula,dar in film nu m-a enervat atat de mult.Ma intreb cum mi s-ar fi parut daca scena cu injunghiatul era inclusa.In rest alegerile pentru personaje au fost perfecte.Christina a fost grozava,Will la fel, Tori,bad-ass cum o stiam,Eric un nesuferit potrivit,iar Jeanine… Kate Winslet a crescut in ochii mei. A interpretat exact cu aerul aristocratic la care ma gandeam citind cartea 🙂 Theo James s-a dovedit a fi un Four foarte bun,misterios si incruntat in 80% din film. Incerc sa-mi amintesc daca l-am vazut zambind :)) Mama lui Tris (Ashley Judd) a fost grozava,atat de hotarata si frumos conturata.Nu am cuvinte sa exprim cat de mult mi-a placut acest film.Ma face sa imi doresc sa ma reapuc de Allegiant (Citisem prima suta de pagini din carte,dar am abandonat-o din lipsa de timp).

tumblr_n3kd48ReTi1ssodxpo1_500  Atata emotie si dinamism in doua ore de film – este perfect.Decorurile au fost reproduse superb,iar muzica este energica si iti induce starea de spirit necesara.Este un film cu un impact desavarsit.Imagineaza-ti ca sari dintr-un tren in miscare pe un acoperis sau ca zbori deasupra orasului legat de o coarda.Nu pot descrie ce senztie aveam la sfarsitul filmului – este ceva unic.Trebuie sa urmaresti acest film !! O sa ai emotiile si simturile activate la maxim.Nu este de mirare ca filmul a avut incasari uluitoare- Este al doilea in America,dupa Noah. Uh,imi vine sa comentez fiecare scena :)) Este greu sa te opresti odata ce ai inceput sa vorbesti despre Divergent.Il recomand cu toata caldura 🙂

Un gând despre „Recenzie film: Divergent (2014)

1. Si mie mi-a placut foarte mult filmu , insa imi plac mai mult cartile , deoarece mi-am imaginat personajele diferit si toate scenele detaliate . Foarte frumos oricum 😀