Blog Tour Day 5: Fan-Made Cover

Ok,simt ca o sa va dezamagesc putin cu aceasta postare :)) Unde mi-a fost capul cand am recomandat-o pentru Blog Tour? Sunt incepator in PhotoShop si nici nu am vreo idee geniala pe moment :)) M-am gandit ca ar trebui sa apara stelele,din moment ce ele sunt sufletul cartii,ca sa zic asa si cei doi indragostiti: Carter si Adam. N-o fi ea perfecta.dar m-am straduit. Sa nu ma mai puna cineva vreodata sa-i realizez vreun afis :)) Maine avem alegerile pentru film si vineri recenzia cartii (ca sa va improspatez memoria) 🙂catch a falling star fan cover

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

