Blog Tour Day 3:Giveaway/Concurs !!!

41tZbptWLWL._SY344_BO1,204,203,200_   Ce mai faceti,devoratori? A trecut ceva timp de cand am organizat ultimul concurs…Cu toate astea voi continuati sa fiti cei mai grozavi cititori pe care mi i-as putea imagina 😀 Am pentru voi un exemplar tiparit al cartii „Catch a Falling Star” de Kim Culbertson. Cat de tare poate sa fie asta?! Cartea nici nu a fost lansata pe piata,asadar aveti o posibilitatea unica. Eu am citit-o din februarie si va garantez ca e superba 😀 Thank you,Kim !

Reguli de participare:

1. Urmariti blogul prin e-mail.

2. Da-ti share concursului pe Facebook/blog personal/Twitter. Da-ti like paginii de Facebook a blogului (in dreapta).

3. Lasati un comentariu cu numele complet,gfc si e-mail-ul prin care urmariti blogul.

4. Fiti activi! Comentati la postarile care v-au placut pe blog,invitati prieteni sa aprecieze blogul,etc. Convingeti-ma ca sunteti cititori adevarati si meritati aceasta carte 😀

Concursul se desfasoara in perioada 3-10 Aprilie 2014.Succes !

6 gânduri despre „Blog Tour Day 3:Giveaway/Concurs !!!

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

