Recenzie: „Tristeti de sucub” de Richelle Mead

Am revenit cu recenzia promisa.A luat o vesnicie,stiu. Abia astept sa se termine saptamana sa apuc si eu sa citesc mai mult.Saptamana aceasta am primit „Niciodata impreuna?” de J.A.Redmerski (o sa fac un IMM mai tarziu luna asta) si sunt super incantat.Am vizionat mai multe filme (Up,The Dictator) si surprinzator,m-am reapucat de scris 🙂 De data asta incerc nonfictiune. Mai este si Game Of Thrones… Se intoarce duminica aceasta 🙂 *GOT FEELING*.Am decis ca nu pot urmari atatea seriale in paralel (din moment ce urmeaza si sezonul 2 din Orphan Black),asa ca am renuntat la GLEE :/ (oricum nu-mi place incotro se indreapta lucrurile,iar Naya Rivera nu mai apare pentru cateva episoade).Nu uitati ca maine dam startul concursului !! Sper sa va inscrieti in numar cat mai mare. Postarile zilnice continua pana pe 7 aprilie 🙂

Cop Tristeti de Sucub:Layout 1.qxdDescriere:

Georgina Kincaid este sucub – adica un demon sexy si plin de glamour, care seduce muritorii si le absoarbe energia. Desi aparent sa fii sucub pare ceva spectaculos, Georgina nu poate avea o viata amoroasa normala, caci asta ar insemna sa faca rau celor doi bieti muritori de care se simte atrasa, scriitorul Seth Mortensen si fermecatorul Roman.

Dragostea trece insa pe locul secund atunci cand in lumea nemuritorilor din Seattle se iveste o amenintare: vampiri si dracusori deopotriva sunt atacati, iar Georgina, investigand de una singura, descopera existenta unor creaturi respinse atat de rai, cat si de iad, si care vor sa se razbune…

O sa incep prin a va indemna sa cititi Academia Vampirilor inainte de a va apuca de Georgina Kincaid. Eroina este atat de complexa incat pe langa ea, Rose Hathaway pare o adolescenta superficiala,nu ca Georgina n-ar merge pe interes.Dar pe ea n-o poti numi adolescenta.Are secole bune de viata 🙂 Este un sucub si poate lua orice forma doreste,se poate face mai atragatoare in ochii muritorilor si poate conduce orasul cu mainile la ochii. E fermecatoare: amuzanta si inteligenta. Poti apela oricand la ea daca ai nevoie de vreo remarca spirituala.Un alt lucru care m-a impresionat enorm la acest personaj este faptul ca a ales sa lucreze la o librarie.Ganditi-va putin: Georgina ar putea conduce Seattle-ul,ar putea obtine orice slujba si-ar dori ,dar ea alege sa lucreze la o librarie si sa citeasca… in timpul in care nu isi ajuta superiorii supranaturali. Si prietenii ei mi s-au parut geniali.Fiecare personaj are ceva aparte.Doug,directorul,aflat intr-o trupa,Cody,vampirul nou-nascut si partenerul ei de dans, Carter,un inger cu aspect de alcoolic, Peter,un vampir intelept,Erik,un muritor cunoscator al lumii supranaturale.

Ok,si apoi apar cei doi barbati din viata Georginei,Seth Mortensen si Roman.Seth este un scriitor genial venit in Seattle pentru a-si incepe o noua viata,iar Roman este o iubire pasagera a Georginei.Ea stie ca nu poate iubi niciun muritor:dragostea lor pentru ea ii seaca de puteri,ii poate chiar omori.Asa ca Georgina decide sa se tina departe de amandoi.Este prinsa intr-un triunghi amoros.Il iubeste pe timidul Seth sau pe incapatanatul Roman? Si credeti ca asta e cel mai culminant punct din viata ei? Ei bine mai este si nephilim-ul care s-a hotarat sa omoare toate fiintele supranaturale din oras.Si asa lucrurile o iau razna in viata Georginei. Daca nu ti se pare interesanta atunci nu m-ai ascultat cu atentie.Richelle nu scrie pentru a-si vinde cartile,scrie pentru a ne surprinde si captiva in paginile romanului.Este exact genul de carte pe care ti-o doresti in biblioteca.E o schimbare,o gura de aer proaspat dupa atatia adolescenti cu puteri supranaturale.O poveste matura pe care i-o recomand oricui are timp de o carte serioasa.

Un gând despre „Recenzie: „Tristeti de sucub” de Richelle Mead