Blog Tour Day 2: Personaj Preferat

melissa-benoist  Sa va spun un secret: nu imi place sa aleg ca personaj preferat dintr-o carte intocmai personajul principal. De ce? Ar putea suna ciudat,dar mi se pare nedrept.Normal ca daca numai despre el ai citit incepi sa-l favorizezi,desi gasesti in poveste si alte personaje la fel de interesante (poate chiar mai interesante).De-aia imi plac mie cartile de genul Urzeala Tronurilor,unde gasesti numai personaje principale :)) Oricum,o sa imi asum vina de a o favoriza pe Carter.Este frumoasa,inteligenta si -se scuza exprimarea-o visatoare cu picioarele pe pamant 😀 Cum a sunat asta? Ei bine,Carter este un personaj real.Cui ii pasa de viata dezordonata a vedetelor? De ce sa te stresezi asupra despartirii actritei X de cantaretul Y?De ce,cand viata ta este atat de frumoasa prin simplitatea ei? Carter nu are vise mare,nu se vede captiva in orase uriase de ciment,ci se viseaza alaturi de 600full-melissa-benoistprietenii ei,exact acolo unde este.Isi descopera pasiunea pentru dans inca de mica,dar gandul ca aceasta va deveni mai mult o obligatie,o sperie. Am stat cateva ore bune dupa ce am terminat cartea,gandindu-ma la Carter.De ce mi-a placut? Nu ne prea asemanam. Eu sunt un fan devotat(Urmaresc mai multe seriale de cat ar trebui si verific zilnic starea vedetei preferate) si daca mi s-ar oferi sansa as lua imediat calea New York-ului.Si apoi mi-a picat fisa: tocmai de-asta imi place.Este simpla si unica si o prietena adevarata.Naiva,dar intr-un mod adorabil. Mi-ar fi placut sa aiba mai multe scene cu Chloe (care m-a amuzat copios),pentru ca prietenia lor este ceva deosebit.Si Adam mi-a placut pe alocuri… O sa aflati mai tarziu de ce zic „pe alocuri” :)) Este un personaj bine conturat,dar genul lui de persoana nu este preferata mea .

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

