Blog Tour Day 1: Scena preferata

tumblr_m0u9fedRW91r4hm4bo1_500        Cu aceasta postare incep blog tour-ul „Catch a Falling Star” XD.Nu pot vorbi numai despre o scena preferata pentru ca au fost  o multime de scene ce mi-au ramas intiparite in minte.In primul rand sunt scenele de pe acoperis,un grup de prieteni privind stelele intr-o noapte de vara.Imi place intregul concept al acestor scene.Este o metafora in carte „privind stelele cu o stea cazatoare” care face aluzie la viata dezordonata a superstarului Adam Jakes,cat de genial este asta?XD Apoi au fost scenele in care Carter,personajul principal,cunoaste viata hollywoodiana si incearca sa se pastreze cu picioarele pe pamant. Imi plac discutiile dintre Carter si fratele ei (imi amintesc de greselile pe care fiecare dintre noi le face involuntar si care ajung sa ne schimbe viata). Fratele lui Carter are un rol major la finalul cartii,dar va trebui sa cititi cartea ca sa aflati despre ce este vorba.Imi plac si salturile rapide din lumea micuta si prietenoasa a oraselului Little la lumea plina de lumini si imagini a Hollywood-ului. Scenele de la petrecere m-au facut sa-mi amintesc ca persoanele pe care le veneram (actorii,cantaretii) sunt persoane inventve,cu o anumita doza de nebunie (care ma fascineza). E greu de crezut ca unele lucruri atat de simple pot avea urmari asa de grave.Dar este realitatea,iar cartea ne prezinta realitatea hollywoodiana asa cum este 🙂

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

