(News) They can’t control you. They call it Divergent.

tumblr_n2x5t4vztU1rky0b3o1_500

  Bazat pe bestseller-ul omonim, semnat de Veronica Roth, filmul Divergent aduce pe marile ecrane lupta încrâncenată a unei adolescente de a-şi descoperi adevărata identitate, în ciuda legilor foarte stricte după care lumea se ghidează.

Într-un viitor nu foarte îndepărtat, societatea este împărţită în categorii clar delimitate în funcţie de personalitatea dominantă a fiecărui individ. Deşi pare o fată obişnuită, Tris Prior află că nu îi poate fi definită o singură calitate, drept urmare nu va putea aparţine niciodată vreunui grup. Războiul începe atunci când Tris deconspiră faptul că se urmăreşte distrugerea tuturor „divergenţilor” şi trebuie să înţeleagă de ce sunt periculoşi înainte de a fi prea târziu.  
Cu o poveste motivaţională puternică, imagini spectaculoase, acţiune la cote maxime şi o poveste de dragoste neaşteptată, Divergent ajune pe marile ecrane din ţară începând cu 21 martie.

Ce mai faceti,devoratori?Va sunt dator cu aceasta postare din week-end,dar am fost sa-mi vizitez bunicii si n-am prea reusit sa intru pe Internet. Tipic,lipsesc doua zile de acasa si cand ma intorc aflu ca premiera Divergent a strans 56 de milioane de dolari :O Filmul pare sa-i fi multumit si pe critici si pe fani deopotriva. Ba mai mult, este comparat cu The Hunger Games (ceea ce mi se pare absolut aiurea,nu deoarece nu s-ar ridica la nivelul triologiei,dar nu ar trebui comparate doua filme atat de diferite si complet geniale,fiecare in stilul lui).

tumblr_n2x35d1ewj1twa071o1_500tumblr_n2x35d1ewj1twa071o2_500  tumblr_n2utgpdnNE1t9bwero1_500tumblr_n2utgpdnNE1t9bwero2_500  Sa nu credeti ca am lasat acest eveniment sa treaca neobservat.Sambata, profitand ca Divergent_2014am toata biblioteca la dispozitie am recitit cateva capitole din Divergent si Insurgent.Allegiant m-am hotarat sa o citesc la vara.Ma apucasem de ea la inceputul anului,dar n-am avut timp (si rabdare) sa o citesc pe indelete. Pentru cei care nu au citit inca prima carte,ar cam fi timpul s-o faceti.Cumparati cartea,devorati-o,apoi da-ti o fuga la cinema si devorati filmul ! Shailene Woodley este o inspiratie pentru noi toti – Imi amintesc ca la inceput,cand se anuntase ca ea o va interpreta pe Tris intr-un interviu (la munte ??),se tot comenta ca nu va fi o Tris potrivita.Ma intreb cine mai comenteaza acum :)) De Theo James si Kate Winslet nici nu mai zic.Ii apreciez pe amandoi si reusesc sa dea credibilitate personajelor interpretate.

Cam atat despre Divergent pe moment 🙂 Am inceput sa lucrez la campania de promovare din Aprilie – am ales cartea si am stabilit rubricile -. Si ca sa incheiem intr-o dispozitie buna,prietena mea si admina de pe pagina Carti cu colti,Julia Ivashkov,a inceput un videoblog cu si despre carti 😀 Primul videoclip este un In My Mailbox si mie mi-a adus zambetul pe buze 😀 Ajutati enorm cu niste comentarii si abonari la canalul Juliei.

3 gânduri despre „(News) They can’t control you. They call it Divergent.

  1. Divergent este foartee taree.Deja am citit aproape toata cartea intr.o zi.Este pur si simplu GENIALA!!Deabia astept sa ma uit si la film,dar voiam sa te intreb de unde ai facut rost de a 3 a carte..am auzit ca nu a aparut in Romania..:-?

    • Buna Anca 🙂 Allegiant este in curs de traducere la editura LEDA.O sa anunt pe blog cand vom avea informatii despre data lansarii (deocamdata nu este nimic clar).Eu am primit cartea PDF in engleza, de la o prietena 🙂

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

