Perfect trailer (10)

Buna seara,devoratori! Sper ca aveti o saptamana placuta.Eu unul sunt putin obosit.Azi am avut un test la muzica si unul la engleza (…si mai urmeaza) :/ Ca veste buna avem aparitia trailerului pentru The Maze Runner ❤ Nu ma pot pronunta inca asupra acestui film,deoarece nu am citit nici cartea si nici nu am posibilitatea sa o citesc chiar acum (nici de cele din biblioteca nu prea mai am timp),dar in cele cateva minute in care am vizionat trailerul am avut aceiasi senzatie provocata de Hunger Games.Nu spun ca ar semana,ci spun ca este genul acela de  film plin de actiune care te tine lipit de scaunul de la cinematograf 😀 Abia astept ! In cateva zile se lanseaza si Divergent.O sa-i vedem pe Tris si Four pe marile ecrane:D

P.S. Am o idee pentru luna Aprilie pe blog 😀 O sa incep o campanie de promovare a unei carti si -de ce nu?- de publicare in Romania .Am nevoie de ajutorul vostru sa raspanditi vestea,sa publicam cartea respectiva si la noi.O sa va dau mai multe detalii la sfarsitul lunii 😀

2 gânduri despre „Perfect trailer (10)

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

