Music … my inspiration ! (40)

Ma simt atat de inspirat in momentul de fata,desi nu sunt sigur din ce motiv 😀 Imi place sa ma gandesc la cat de diferita este fiecare zi,desi uneori simtim ca sunt toate la fel.Dar mereu exista acel ceva ce iti insenineaza ziua,nu-i asa?Acel ceva pentru mine este muzica.Lucrurile pot sa se schimbe dintr-o secunda in alta,dar vom avea intotdeauna muzica.Ok,destul cu inspiratia :)) Stiu ca ati auzit de n ori melodia „Let It Go”,dar o mai primiti inca o data de la mine 😀 Nu este vorba de originalul cantat de Idina,nici de coverul lui Demi,ci este un cover facut de un cor de copii,foarte tare 😀 Sunt folosite accente africane.Cine ar fi crezut ca vor suna atat de bine intr-o melodie atat de sentimentala? Iubesc copii acestia pentru bucuria care mi-au adus-o cand am descoperit coverul.

Si pentru ca sunt o persoana diabolica,o sa va prezint si aceasta impresie a melodiei interpretata de Christina Bianco.V-ati gandit cum ar fi sunat melodia din vocea lui Celine Dion? Kristin Chenoweth (pe care abia astept sa o revad in Glee)? Ei bine aveti raspunsul.Amuzanta si cu o voce puternica,Christina va va cuceri 🙂

Nu pot sa nu va arat si aceste doua melodii ale artistei mele preferate…(Da,ati ghicit,e Lea Michele). Sper ca nu v-am plictisit,promovand-o in exces,dar este o cantareata minunata si nu ma mai satur de voea ei.Melodiile „Tonight” si „Bells” fac parte din versiunea Deluxe a albumului „Louder”.Eu o ador pe Lea din ce in ce mai mult.Albumul „LOUDER” la inceputul saptamanii acesteia se afla pe locul 1 in topul vanzarilor in 12 tari (inclusiv America,Spania,Israel…) Din pacate nu si Romania 😦

Inchei cu o melodie pe care am ascultat-o in fiecare noapte ,inainte de culcare,in ultima saptamana.Nu stiu exact de ce,dar dupa ce o ascult am intotdeauna senzatia ca lumea va fi mai buna intr-o zi.Copilaresc,nu-i asa? Melodia se numeste „Demons” si este cantata de Imagine Dragons.Recent mi-am descarcat multe din melodiile lor si am de gand sa le invat versurile 🙂 Nu pentru ca mi-as dori sa le cant (nu prea am voce) ci pentru ca sunt niste versuri puternice si inspirate.

Un gând despre „Music … my inspiration ! (40)

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

