Creepy and addictive

  Buna seara,devoratori ! Cum se incheie aceasta saptamana pentru voi? Eu am profitat de vremea frumoasa de afara si am iesit pe afara. M-am gandit ca probabil mi se simte absenta pe blog,asa ca v-am pregatit cateva postari in genul acesteia cu genuri de romane si cateva cuvinte despre fiecare 🙂 Imi propusesem ca luna aceasta tema blogului sa fie cartile supernaturale ,dar scoala m-a solicitat si nu am avut timp sa postez ce mi-as fi dorit 😦 Puteti sa priviti aceste postari ca un fel de recomandari.Sunt curios ce carti o sa propuneti voi pentru aceast gen 🙂 Creppy and addictive,sa vedem…

Cronicile Wardstone de Joseph Delaney

Ucenicul-vraciului-detaliu

Ucenicul Vraciului este Thomas Ward, un baiat de 12 ani care isi face ucenicia la un vraci batran si aspru. Ucenicia lui este grea, dar intr-o zi va deveni un exorcist care alunga strigoii, prinde si inchide duhurile rele si vrajitoarele. Fiind al saptelea fiu al unui al saptelea fiu, el poate vedea lucruri si creaturi pe care oamenii obisnuiti nu le vad. Thomas este pus la grea incercare in confruntarea cu cea mai rea vrajitoare din tinut, Mama Malkin. Va reusi, oare, sa scape din iadul

Fun fact:Aceasa a fost prima serie fantasy pe care am citit-o. Odata ce o incepti nu te vei mai putea opri din citit ,crede-ma.Mi-am cumparat primele doua volume si celelalte opt le-am citit de la prieteni.Le citeam practic oriunde – acasa,la scoala(in pauze),la bunici. Pe spatele cartii era un avertisment,de a nu se citi dupa miezul noptii.Acum,cand ma gandesc la serie ,nu mai am aceiasi fiori,dar atunci era cea mai infricosatoare carte existenta. Vrajitoarele (zeci de clanuri),strigoii insetati de sange,Urgia,Diavolul Insusi,toti isi fac aparitia in paginile acestei serii … Am avut cosmaruri de la Urgie,dar tot nu m-am oprit din citit 🙂 Sunt carti geniale,usor de citit.Mi-as dori ca intr-o zi sa recitesc seria,depinde ce noroc o sa am 🙂

Fortele Raului Absolut de Kelley Armstrongrehina33
Chloe Saunders avea o viata relativ normala.

Dar acum se pomeneste intr-o situatie cu totul ciudata pentru ca: Brusc, incepe sa vada oameni morti. Este inchisa intr-un sanatoriu pentru adolescenti cu tulburari mintale. Sanatoriul nu este ceea ce pare…

Fortele Raului Absolut ne prezinta o eroina adolescenta,cu un „dar” destul de neobisnuit: fata poate vedea persoane moarte,chiar ultimele clipe de suferinta ale acestora.Insa nimic nu o pregateste pe Chloe pentru etapa urmatoare:atunci cand,fara sa vrea,aduce mortii la viata. Suna terifiant? E terifiant. O serie care m-a tinut cu sufletul la gura.Am invatat sa nu cred in aparente – personajele „bune” pot fi tradatori ticalosi care te inchid intr-un sanatoriu si te supun la chinuri cumplite – Da,vorbesc de tine,bunica. Sa nu mai spun ca ideea de adolescenti bad-ass,fugind din oras in oras si rafuindu-se cu  fortele intunericului,este incantatoare.Desi ideea unui liliac descompus care te ataca,e mai putin incantatoare.

The Umbecoming of Mara Dyer by Michelle Hodkin

Mara+Dyer  Mara Dyer doesn’t think life can get any stranger than waking up in a hospital with no memory of how she got there.

It can.

She believes there must be more to the accident she can’t remember that killed her friends and left her mysteriously unharmed.

There is.

She doesn’t believe that after everything she’s been through, she can fall in love.

She’s wrong.

   Fac ce fac si ma lovesc de cartea asta. M-am tot tinut departe de ea datorita faptului ca ma omoara curiozitatea si nu am cum sa fac rost de ea.Mai bine ma feresc de depresie o perioada (depresie e cuvantul potrivit pentru ce iti ofera cartea asta). Din ce am vazut pe bloguri,toata lumea o considera mind-blowing.Nu ai sa crezi ce citesti,nu ai sa intelegi ce citesti,o sa te omoare in interior. Si faptul ca scriu despre ea ma face sa agitat.As cumpara-o si n-as cumpara-o,din moment ce am carti de luni bune pe lista de cumparaturi. Am destul timp la vara sa citesc si in cazul in care o sa o visez pe Mara intr-o noapte,o sa dau fuga sa mi-o comand.

Mai sunt carti de prezentat,dar dintr-un anumit motiv aceasta postare mi-a luat mai mult decat trebuia. Din lista de carti creepy face parte si Miss Peregrine si Orasul Oaselor ,Altfel de ingeri si cate si mai cate.

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

