Ce vizionam? Clone,dragoni si reuninune muzicala!!!

tumblr_n2dq408lgh1rgvfxho1_1280game_of_thrones___poster_2_by_kc_eazyworld-d5yuo2r100glee_ep512-sc5_006De insemnat :

18 martie – Prima parte a episodului „100” din GLEE

25 martie – A doua parte a episodului „100”- „New Directions” -GLEE

31 martie – Premiera sezonului 4 din Game Of Thrones

19 aprilie – Premiera sezonului 2 din Orphan Black

God,sunt atat de entuziasmat 😀 Postarea asta nu era planuita,avand in vedere ca am avut o saptamana plina (teste dupa teste si multe ascultari…),dar am zis ca ar fi mai bine sa postez acum (Saptamana viitoare e si mai si.Avem 4 teste anuntate-posibil 6 ;( Dar partea buna este ca serialele mele preferate se intorc mai puternice ca niciodata 😀

Glee ne pregateste o reuniune de familie „pe note muzicale”. Fostii membri ai clubului Glee (absolventi )se reunesc pentru a-si lua la revedere definitiv de la grupul muzcial 😦 Dupa episodul 101 „New Directions” scenariul este mutat definitiv in New York.Abia astept sa vad ce ni se pregateste 😀 Toti actorii mei preferati din primul sezon (inclusiv Dianna Agron,Heather Morrison si Gwyneth Paltrow) se vor intoarce sa interpreteze cantecele care au facut acest serial faimos.Vom auzi „Loser Like Me”,”Valerie”,”Toxic”,”Raise Your Glass”,”Don’t Stop Beliving”(etc.etc.) precum si melodii noi „Happy” si clasica „Just Give Me A Reason” 😀 Se vor forma si cateva cupluri -unele despartite dupa absolvire-. Singurul lucru pe care nu-l astept e plecarea Nayei Rivera 😦 Interpreta Santanei,una din personajele mele preferate va parasi serialul pentru un timp.Se pare ca se reintalneste cu iubirea din liceu si la sfarsitul celor doua parti dispare in asfintit. Creatorii,probabil disperati de comentariile fanilor,au precizat ca Santana nu va parasi serialul definitiv.Se va intoarce mai tarziu in acest sezon(probabil prin episoadele 18-22).

Vesti bune si pentru fanii Game Of Thrones !!! Aria,Daenerys,Sansa si toti preferatii vostrii se intorc pentru sezonul 4.Va fi un sezon legendar -Serialul este deja unul dintre cele mai urmarite din lume,asa ca asteptati-va la ceva de proportii epice.N-o sa va stric surpriza dar ce urmeaza o sa va dea peste cap.O sa fi-ti fericiti si in acelasi timp tristi.Eu am mai rasfoit cartile PDF pentru niste spoilere si am gasit scene foooarte interesante 🙂 Trailer-ul mai jos:

Si… probabil cel mai impresionant lucru de saptamana aceasta: Orphan Black! Nici nu stiu cum sa incep… Am trecut printr-o furtuna de emotii.Sunt vesel si curios si tumblr_n2dw0zGTdD1r3nwdio3_250nerabdator,dar agitat si putin trist ;( Sunt ataaatea surprize in sezonul asta:SPOILER! Una dintre clone este rapita,alta se lupta cu o oraganizatie diabolica de una singura.Clona mea preferata este bolnava.Apar personaje noi… Un cowoboy (probabil malefic) care pare a fi conducatorul unui grup de amishi neolutionisti -stiu,nu?.Apare si tatal Kirei… Apare si o noua clona.Numele ei este Jennifer Fitzsimmons si este o antrenoare de inot la un liceu.Cosima o cunoaste prin intermediul unui jurnal video.Se pare ca Jennifer suferea tumblr_n2dwz4UWMZ1r9c1l1o1_250de boala de care a suferit si Katja si acum Cosima.Nu stia ca era clona si boala a ucis-o in cele din urma 😦 DAMN FEELS! 😦 Daca nu urmariti Orphan Black,categoric gresiti. Eu am o obsesie pentru serial si pentru Tatiana Maslany ( o actrita extraordinara) inca de la inceputul verii (cand l-am descoperit).Si asta chiar inseamna ceva.Daca nu v-am convins inca urmariti doar trailer-ul si o sa deveniti parte din aceasta familie #CloneClub.

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

