Atelierul de arte

Hei,devoratori 😀 Pentru ca este vineri si nu mai sunt asa presat de scoala,postarile pe blog vor fi mai relaxate.A fost o saptamana buna- Mi-am inceput semestrul cu o nota de 10 la engleza,careia i-au mai urmat si alte note de 10.E mult mai usor acum ca stiu ce trebuie sa fac-cat timp trebuie sa aloc fiecarei materii si care sunt prioritatile. Oricum,articolul acesta va fi despre arta. Nu stiu daca am precizat,dar pe langa citit imi place foarte mult sa desenez.Mazgaleam de cand eram in scoala primara la sfarsitul caietelor,dar atunci nu-l puteam numi „desen”.Si uite ca generala s-a dus si odata cu ea s-a dus si desenul.De semestrul acesta am trecut la arte vizuale si asta inseamna fotografie,teatru,etc. (numai desen nu).Eram putin mohorat ca n-o sa mai pot desena.Ora de desen este printre preferatele mele,pentru ca atunci intru in „starea de creatie” :)). Am avut deja cateva ore de fotografie si nu am fost foarte multumit de teorie – imi doream mai mult practica.

Si asta am si primit 😀 Pentru ca ,ei bine,profesoara a venit sa ne cheme in atelierul de creatie de la mansarda scolii. N-am mai fost niciodata acolo inainte si chiar eram curios ce o sa ne astepte. O sedinta foto 😀 Da,profesoara a pregatit studio-ul pentru o sedinta foto. Razele e lumina patrundeau prin perete,asa ca pozele nu mi-au iesit foarte clare.Si oricum nu ma asteptasem la asa ceva.Aveam telefonul,nu aparatul de fotografiat la mine.  wpid-2014-03-07-12.45.00.jpgwpid-2014-03-07-12.45.18.jpg       A fost foarte distractiv si interesant.Dar am pastrat ce este mai bun pentru final. Nu m-a impresionat atat sedinta,cat atelierul.Acesta era de vis.Picturi si desene peste tot – pe panza,pe hartie,mari sau mici,facute de profesoara noastra sau de elevi.N-o sa va spun cat de talentata este profesoara noastra -o sa va las sa descoperiti singuri. Nu stiu daca este chiar corect ca am facut aceste fotografii si nu am cerut voia nimanui sa le postez,dar era prea tare ,sa nu le vedeti si voi. Intr-o zi o sa va arat si cum desenez eu 🙂

wpid-2014-03-07-12.56.30.jpgwpid-2014-03-07-12.56.18.jpgwpid-2014-03-07-12.56.11.jpgwpid-2014-03-07-12.56.02.jpgwpid-2014-03-07-13.01.42.jpgwpid-2014-03-07-12.59.27.jpgwpid-2014-03-07-12.59.30.jpgwpid-2014-03-07-13.02.22.jpg

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

