Eurovision 2014 Romania

SelectiaNationalaRumaenien2014Sper ca atti avut un inceput de primavara minunat,devoratori! S-ar putea sa nu stiti toti asta despre mine,dar sunt un mare fan al concursului european Eurovision.Nu ar trebui sa fiu atat de incantat,din moment ce se voteaza politic,dar in fiecare an abia astept sa inceapa.Si,iarasi,s-ar putea sa nu stiti,dar seara trecuta a avut loc finala selectiei nationale,cea in care s-a decis cine o sa reprezinte Romania anul acesta la Chopenhaga.Iar castigatorii au fost Ovi si Paula Seling cu piesa „Miracle”.

Am fost foarte multumit ca au castigat 😀 Ei erau de la inceput preferatii mei,alaturi de Anca Florescu si melodia „Hearts Collide”.Au avut loc si tensiunii aseara – cand este romanul multumit de ceva?- . Motivul? Se pare ca anumiti votanti ai unei prezentatoare de televiziune cu miresici,doamna Vaida (Mirela Boureanu,cred) au fost nemultumiti deoarece,desi doamna Vaida a reusit sa stranga cele mai multe puncte(promovandu-si piesa in emisiunea cu miresici),juriul a ales invingatoare piesa Paulei.Imi pare sincer rau pentru doamna Vaida – a cheltuit saraca o multime de bani cu promovarea melodiei si nu s-a ales si ea cu nimic-.N-o sa postez melodia aici,pentru ca nu-mi face nicio placere,dar melodia se numeste „One More Time” si o puteti cauta si pe Youtube.Apoi cautati si „Once Upon A Time” din filmul Anastasia(???),melodia de unde s-a ” inspirat oleaca” doamna Vaida (N-am sa va mai spun ca melodiile sunt identici,pentru ca nu vreau sa fiu rau.)

Revenind,Paula si Ovi au mai participat si in 2010 cu „Playing with fire„,melodie care le-a adus locul 3 in finala.Piesa „Miracle” este foarte apreciata deja.S-au lansat 18 melodii participante pana in momentul actual si in toate topurile de pe YouTube,”Miracle” este in top 5 (In multe chiar pe locul intai !).

Succes Paula si Ovi! #SustinemRomanialaEurovision

3 gânduri despre „Eurovision 2014 Romania

  1. Am vazut si eu Eurovisionul, nu ratez nicio editie, ai vazut ce a patit doamna Alexandra Cepraga? A cazut, era cat pe ce sa isi inghita limba daca un prezentator nu ii baga mana in gura, si-a dislocat umarul, si-a rupt piciorul, a fost transportata la un spital din Bucuresti pt un RMN. Doamne fereste, sa speram ca nu a patit nimic, a fost un incident ingrozitor care ii putea fi fatal.
    Se pare ca si Paula Seling atunci cand a ingenucheat si-a rupt genunchiul, plus ca se pare ca in culise a scapat trofeul din mana si s-a facut tandari. Mie mi-au pacut de la inceput Paula si Ovi dar si Mirela:D, si ultimul tip Hardjoke parca era melodia aceea folk, si Mike Diamonz. Au facut un duet reusit cand s-au clasat pe locul 3 cu acea melodie exploziva, asa cum se cauta la Eurovision, ca sa faca show si sa placa publicului, melodia de acum parca nu e la fel de buna ca cea de data trecuta insa Paula se joaca la un momentdat cu niste octave:-) 🙂 ca habar nu am in termeni muzicali cum se numesc, asemanatoare cu cele ale lui Traistariu care s-a clasat si el pe locul 4 cu Tornero, asadar prinde bine acel joc si sigur au sanse mari sa fie daca nu in top 3 cel putin in top 5, pt ca eu nici nu ma gandesc ca nu trec de semifinala. Cezar Ouatu ne-a clasat pe locul 13:I, stiu ca se voteaza pe interese politice insa atunci cand o melodie prinde foarte bine la public se mai fac si exceptii…cazul Paula si Ovi si Mihai Traistariu. Un plus, un avantaj ni-l aduce Ovi pt ca e din Norvegia si poate luam puncte mai multe de acolo, dar si pt faptul ca telespectatorii ii stiu de la participarea trecuta. Buuuun:D si hai sa iti mai spun ceva, eu urmaresc Mireasa pt fiul meu atunci cand am timp, reality show-ul are succes, si Mirela este o persoana frumoasa, inteligenta, care este actrita, cantareata, prezentatoare tv si avocata:D totusi….nu vorbim despre o ciuperca iesita dupa ploaie, a strans 7000 si ceva de voturi, cu vreo 5000 mai multe decat Paula si Ovi, pt ca este iubita de telespectatori. Melodia seamana cu cea marca Disney, era un fairy tale, nu era o melodie urata, era o melodie usoara, dar care era posibil sa nu ne claseze pe un loc in top 10, este adevarat ca melodia comerciala a lui Ovi cu Paula este conform cu ceea ce se cauta pt a obtine premiul. Nu cred ca a investit in promovarea melodiei, iti spun sigur ca a povestit in cadrul emisiunii ca i-a venit spontan ideea de a se inscrie si ca nici nu se gandea ca o sa fie aleasa pt finala, a participat mai mult pt experienta, si nu este de condamat, Naomy este cumva de comandat? Mie nu mi-a placut melodia dar interpretarea a fost 100% buna, si nu sunt fana Naomy dar a cantat foarte bine si a reusit sa ajunga in finala cinste ei. Un singur lucru nu mi-a placut, faptul ca nu au fost afisate si notele juriului, ca sa fie transparenta, dar probabil ca erau toti ingrijorati de situatia Alexandrei Cepraga…In concluzie ma bucur pt Paula si Ovi, ii sustin, si am auzit astazi ca finala de la Copenhaga va fi pe 10 mai si pt mine este groaznic pt ca niciodata nu am ratat finala insa anul acesta voi fi la o nunta si deci……o voi rata:((:(( deja ma gandesc sa dau banii si sa nu ma mai duc:D

    • Hei ,ma bucur ca nu sunt singurul care se mai uita 😀 Cred daca am fost cam cinic in privinta doamnei Vaida.Eu nu urmaresc emisiunea dumneai(Nu-mi place formatul de show in general),deci nu pot sa spun cum este dansa in restul timpului.Ai dreptate:ar trebui sa se afiseze notele juriului ca sa nu mai fie discutii. Ce nu am putut sa inteleg este cum de au putut fanii doamnei Vaida sa lase mii de comentarii pe pagina TVR-ului,cele mai multe dintre ele injuraturi,blestemand propria tara si dorindu-i sa iasa pe ulimul loc.Asta nu pot sa inteleg si pentru asta nu am o parere prea buna despre doamna Vaida la momentul actual.(S-au luat si de mine,cand am incercat sa le explic ca Romania a iesit pe locul 3,dar m-am ales cu aceleasi comentarii…).
      Naomy nu prea mi-a placut,sincer.Are o voce buna,dar melodia este in stilul anilor ’80 si nu avea foarte multe sanse pentru finala.Sper ca doamna Cepraga este bine acum 😦

      • 🙂 🙂 ai incasat-o de la fani? In astfel de sitatii mai bine nu iti dai cu parerea:-) :-), crede-ma vorbesc din experienta. Si nu e vina Mirelei fiindca fanii sunt recalcitranti:-) . Faptul e consumat, succes Paula si Ovi, desi nu ma impresioneaza piesa, au sanse pt ca sunt cunscuti in acest show dar si pt ca Ovi e foarte cunoscut in Norvegia. Sa vedem ce o sa iasa.

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

