Recenzie : LOUDER – Lea Michele

leah-michele-louder-cover-1393011153       M-am gandit sa fac acest articol deoarece azi,odata cu revenirea serialului Glee in America,s-a lansat si albumul de debut al cantaretei Lea Michele,interpreta simpaticei Rachel Berry in serial.Cred ca nu mai e nevoie sa va spun cat de mult o iubesc eu pe Lea 😀 Este frumoasa,talentata si pe mine unul m-a cucerit inca din prima clipa. Albumul cuprinde 11 piese originale.V-am prezentat pe blog cateva dintre ele (Cannonball,What Is Love?,Battlefield,You’re Mine si Louder),deci n-o sa mai incarc aceasta postare si cu acestea cinci.Totusi,va pot spune ca melodia Cannonball este preferata mea de pe tot albumul.Si What is Love? si Battlefield merita cu siguranta ascultate.Acum o sa va arat restul pieselor,in ordinea preferintelor mele. Incep cu „On My Way” care este puternica si energizanta.Este o piesa despre puterile proprii si cat de multe putem realiza daca avem incredere in noi insine.”If You Say So” a fost probabil cea mai asteptata piesa de pe album,fiind dedicata fostului iubit al cantaretei,Cory Monteith,care a murit vara trecuta in urma unei supradoze.Versurile sunt extrem de bine scrise.N-am putut decat sa ma gandesc la Cory si la cate a suferit saraca Lea 😦 In topul preferintelor urmeaza „Cue The Rain” , „Burn With You ” si „Thousand Needles”,toate trei melodii de dragoste.Cam tot albumul este format din melodii de dragoste,iar vocea puternica a cantaretei le sincronizeaza perfect.Cand ia notele inalte simt furnicaturi :)) Serios vorbind,albumul este cel mai bun pe care l-am ascultat vreodata.Merita toata asteptarea (5 ani de asteptare pentru fanii GLEE!).Si inchei topul cu „Empty Handed” si „Don’t Let Go”.N-ar trebui sa zic ca e un top pentru ca toate melodiile sunt bune si au ceva unic,in stilul lor.Deja mi-am descarcat o mare parte din ele pe telefon si le am pe repeat.Tot azi am facut si recenzia „Catch A Falling Star”.Pentru ca aceasta carte se lanseaza abia in Mai,am nevoie de acordul editurii ca sa o public,asa ca o sa ajunga pe blog cand se poate :))

Nota album: 9,5/10

1.) On My Way

2.) If You Say So