Perfect trailer (9)

Hei,devoratori! Cum ati inceput saptamana?Eu in week-end am reusit sa termin „Catch a Falling Star” de Kim Culbertson (care mi-a placut extrem de mult).Recenzia o veti gasi in curand pe blog.Am reusit sa citesc si treizeci de pagini din Percy Jackson,dar am scoala,deci nu va asteptati sa termin cartea saptamana asta.Oricum,voiam sa va arat un serial pe care l-am descoperit recent si la care planuiesc sa ma uit.Se numeste „Mad Fat Diary” si odata cu inceperea sezonul doi anul acesta,a inceput deja sa se faca valva despre cat de reusit este si cat de mult ar trebui sa-l vizionam.Eram si eu curios,asa ca am cautat trailerul pe internet:

Pare destul de amuzant 😀 Personajul principal este o tanara creativa care se lupta sa gaseasca prietenii potriviti,sa se integreze in liceu.Are probleme cu greutatea si pentru asta se simte complexata -un personaj nefericit care va descoperi bucuria lucrurilor simple.Ideea este interesanta.O sa incerc sa vizionez primele episoade si apoi sa revin cu o parere pentru voi,dar daca vreti puteti sa cautati serialul si sa va formati propria parere 😀 Tot azi au aparut si piesele din urmatorul episod din Glee si o melodie originala de pe albumul cantaretei Lea Michele.Da,pot spune ca a fost o zi buna 😀

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

