Music … my inspiration ! (38)

A trecut ceva timp de la ultima postare si am descoperit cateva melodii noi 😀 Pe langa cateva fragmente lansate din albumul cantaretei Lea Michele (O sa postez despre ele cand apar melodiile intregi.) cantareti precum Katy Perry,Avicii,Lady Gaga mi-au atras atentia cu melodii geniale.

O sa incep cu Avicii si noua lor piesa „Addicted to you”.Iubesc piesa asta ❤ Este ritmata si merita o pozitie buna in topuri.De curand am auzit si de un serial Bonnie si Clyde,care s-a lansat anul asta.Cred ca aceasta melodie face parte din coloana sonora a serialului… Poate cand o sa am mai mult timp o sa ma interesez si de serial.

A doua piesa de azi este cantata de Lady Gaga.Probabil multi deja o stiti,dar eu abia saptamana trecuta am ascultat-o cap-coada 🙂 Obisnuiam sa fiu un stalker pentru Gaga in clasa a sasea(Ii stiam tot albumul),dar mi-a trecut din fericire :)) Melodia „Do What U Want” este energica si imi place,dar nu-mi mai aminteste atat de mult de stilul vocal al artistei din 2010 😦

Katy Perry nu se lasa mai prejos.Vine cu videoclipul melodiei Dark Horse.Este funky,amuzant,stilul artistei .Mi-as fi dorit totusi niste versuri mai profunde,dar mai este timp.Albumul lui Katy se vinde foarte bine,din cate am vazut.

M-am gandit sa inchei cu o piesa romaneasca.Am auzit-o la radio in drum spre scoala saptamana asta.Se numeste „Hearts Collide” si este cantata de Anca Florescu 😀 Mi-a placut piesa,a reusit chiar sa-mi faca inceputul de zi mai bun…Se pare ca piesa este finalista si la selectia nationala Eurovision Romania.Ii urez succes artistei,desi favoritii mei de anul acesta sunt Ovi si Paula 😀

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

