In My Mailbox #8

in my mailbox  Ce mai faceti,devoratori? 😀 Eu luna asta mi-am cumparat o multime de carti si sunt extrem de entuziasma.V-am aratat prima parte in postarea de Valentine’s Day,iar acum o sa va arat ce am mai cumparat de curand.Azi mi-a sosit si pachetul de la Libris,deci nu mai trebuie sa astept pana luni.Ura 😀

AM CUMPARAT:     IMG_1239IMG_1240IMG_1241  ( Delirium si Percy Jackson mi le doream de mult timp si cand le-am vazut la expozitie mi-am zis ca trebuie sa le am. Hunger Games o am si in format electronic,dar m-am gandit ca n-ar strica sa am o copie tiparita ❤ Sunt de moda veche,prefer cartile tiparite in locul celor electronice.)

De pe Libris mi-am comandat „Tradari” de Lili St.Crow,volumul doi din seria Altfel de ingeri. Am iubit primul volum si eram curios cum o sa continuie seria.Sora mea si-a comandat „Placinta este dulce la sfarsit”,o carte despre o adolescenta-detectiv si „Wrong Place,Wrong Time”, o lectura scurta (de vreo 100 de pagini) pentru inainte de culcare 😀 O sa le citesc si eu cand o sa am timp.

IMG_1245IMG_1244Si poza de grup…

IMG_1237– Voi ce ati mai cumparat?

 

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

