Ce ziceti despre … ? (14)

Buna seara devoratori ! Dupa cum ati vazut si ieri pe blog am participat la un targ de carte in limba engleza 😀 Am fost azi dupa scoala sa cumpar pachetul cu cinci carti scrise de John Green,dar din nefericire se vanduse 😦 A trebuit sa ma reorientez reorientare care a tinut o ora de plimbat prin biblioteca si oftat, si in final am ales trei carti si m-am intors acasa 😀 O sa va spun despre ce carti este vorba luni(cand imi soseste si comanda de la Libris si pot face un nou „In My Mailbox”).Pana atunci o sa comentam o alta carte si anume … Percy Jackson : Hotul fulgerului de Rick Riordan 😀

res_8fc03b1ef1783f69d60b342f35cb4912Descriere:

    Percy Jackson si Olimpienii. Hotul fulgerului este un roman fantastic bazat pe miturile Greciei Antice si este prima carte din seria Percy Jackson si Olimpienii a lui Rick Riordan.

Volumul prezinta aventurile lui Percy, un pusti de doisprezece ani care descopera ca este semizeu, fiind fiul unei muritoare si a zeului Poseidon. Stim ca tinerii cititori nu sunt foarte atrasi de povestile mitologiei clasice, considerând ca acest tip de lectura este dificila si lipsita de conexiuni cu societatea din zilele noastre.

Dar cartea lui Rick Riordan contracareaza aceste neajunsuri, fiind un excelent îndrumar mitologic, plin de aventura si pe gustul copiilo. Rick Riordan reuseste, cu multa abilitate, sa plaseze istorisirile din cartile lui Homer într-un context actual, folosindu-se de umor si reconstruind aventurile clasice într-un ritm alert, ce tine cititorul cu sufletul la gura.

Parerea mea:

Recunosc ca n-a fost tocmai cinstit din partea mea,dar n-am mai rezistat si week-end-ul trecut am urmarit filmul Percy Jackson si Olimpienii.Multi fac valva asupra acestei carti considerand-o noua serie Harry Potter/Buffy.Eram tentat si eu sa judec cartea dupa film,dar am cautat totusii recenzii pe internet sa ma conving.Si da,se pare ca seria isi merita prestigiul.Este geniala! De mic am fost fascinat de mitologie,inca de cand ne-a pus invatatoarea sa citim Legendele Olimpului in clasa a treia.Un alt motiv datorita caruia mi-au placut atat de mult povestile este faptul ca zeii pot fi exact ca noi – isi au simpatiile si invidiile,nu sunt nicidecum perfecti. Iar acum ei sunt in cele mai aglomerate orase ale Americii,pandind trecatorii?Imi pot imagina deja sute de scenarii.Rasturnari de situatie la ordinea zilei.Un adolescent obisnuit care descopera ca poate controla apa,fiind fiul unui semizeu.Anul trecut s-a lansat si primul volum din serie in romana (E ciudat cum desi este un fenomen mondial nimeni nu s-a grabit sa publice seria si in Romania.)

Un gând despre „Ce ziceti despre … ? (14)

  1. Nu am vazut inca filmul pt ca vreau sa imi cumpar cartile, eu adr Harry Potter si tanjesc sa descopar ceva asemanator intr-o alta lectura

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

