In My Mailbox #7 Valentine’s Day

in my mailbox   Cum a fost ziua voastra ? 🙂 Scoala noastra a organizat ceva foarte simpatic. Daca voiai sa-i scri cuiva o scrisoare,o lasai la Cupidon (un tip cu niste aripi facute din servetele,cred) si acestia apareau in timpul orei si ii citeau fetei scrisoarea :)) Am lasat si eu una anonima pentru o colega ( Atat de anonima incat a aflat toata clasa,dar nu ma plang. ) Oricum,asa cum v-am promis si ieri v-am pregatit un nou articol.Voi mai primi saptamana viitoare niste carti,dar pe acelea o sa le includ in articolul din Martie. Sa incepem :))

PRIMITE:

Catch a Falling Star by Kim Culbertson: Am primit o copie ARC a acestei carti pentru recenzie.Cartea se lanseaza pe 29 Aprilie si sunt foarte incantat ca blogul meu o poate promova 😀 Descrierea tradusa in romana o gasiti aici si interviul cu autoarea (tradus si in romana) il gasiti aici. Thank you,Kim!

IMG_1219 Nu o sa va spun si de cartile in format epub pentru ca am strans in total luna asta vreo 10. Si cateva PDF-uri in romana.Nu cred ca o sa am timp sa citesc atat.

CUMPARATE:

Am prins o super oferta pe Libris.ro si mi-am cumparat 6 carti.Din pacate a doua comanda cu Altfel de ingeri 2 si o carte in engleza inca nu mi-a ajuns,deci o sa le postez in urmatoarea rubrica 🙂  

Tristeti de sucub de Richelle Mead

IMG_1215Casa de sticla de Rachel Caine

IMG_1222Balul fetelor moarte de Rachel Caine

IMG_1217Pe jumatate moarta de Kim Harrison 

IMG_1218   Si poza de grup …

IMG_1225  Cam atat deocamdata.Sunt intr-un fel de dilema acum.Cred ca o sa citesc Harry Potter luna viitoare si sa ma apuc acum de Catch A Falling Star si Pe jumatate moarta.Decizii,decizii.Sa-mi spuneti si mie cum a fost Academia Vampirilor,btw.

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

